Jotenki tää keskustelu vaikuttaa siltä ettei tästä kerhosta ole muita tulossa ens kesän kisoihin Saksaan?
mitäs sakulantiassa o? no jos tulee mopeti hommattua ni vähä uutempi eli evo tekniikkainen. saas nähä ku hakee caanon talviteloilta och lassessa o toimiva ilmastointi tekeekö miäli muuta?
Tää ei kyl tänne ensinkään kuulu, mut eipähän meit enään niin paljoo oo et tää ketään häirittis.
Tosin Triplejä oo Suomes koskaan ollu tungokseen asti. Sillon ku ne oli uusia, ni niit oli kaks, tais tulla muutama lisää ennen Arabipoliiseilta noutoa ja loput on tullu vast senjälkeen ku tänne pysty tuomaan käytettyjäki ilman et verittaja nyhti kymmenkertast hintaa.
nojuu, brittipyörää kattelin pitkän aikaa, mutta ongelma sama kun noissa hd:ssa.. se hinta... brittipyörät aina mulla on ollut lähempänä omaa makua kun nuo hd:t itseasiassa... kattelin tossa royal enfieldiäkin mutta totesin että ostan mielummin japanin kloonin kuin intian kloonin... ;)
tuli tossa tätäkin mopoa rassattua pari päivää ennen tätä pirun hesan työreissua missä nyt menee koko alkuviikko.. :P nyt on koko laite käyty läpi patapatan kanssa... kiiltää ne mitkä kuuluukin.. jarru/kytkinkahvat pitäs vielä vaihtaa, takavilkut ja toi pytty hoonata/männät rengastaa. tai voishan sille tolleenkin ajella, mutta jos meinaa ajella ilman huolia niin... ;)
Täytyy viel sanoo tost Saksan kokoontumisesta ja yleensä triplekokoontumisist, et niis on käsittämätön määrä oikeeta tietoo tekniikasta ja rakentamisesta. Noi kaverit tekee just mitä ne ite haluaa (no, nykyään ei enään voi sanoo et ihan kaikki, mut kyl kaikki pitkänmatkan kulkijat.)
Mut ihan käsittämätön määrä tietoa tos porukassa. Jos tämä kuulosti mainokselta, niin se ei ollu sellaseks tarkotettu, vain pelkkkää kunnioitusta.
Intian rojuenkelitehdas ei muuten ole klooni alkuperäsestä, vaan rojuenkeli aloitti tän kaukoitään siirtämisen ensimmäisten joukossa, viiskytluvun lopussa. Kun Englannin tehdas lopeetti, niin Intia jatkoi. Tosin nykyään on Intian tehdas Intialaistettu omistuspohjaa myöten, mut kloonitehdas se ei oo. Jatko vaan siitä mihin britit lopetti. Nykyään tehtaalla menee taas vähän paremmin ja Interceptoriakin on alettu uudestaan tekemään. (700cc 2 silinterinen ja 2 kaasuttoiminen malli, jos joku ei tienny. Oikeesti kyl 2* 350 moottori.
Vielä tulee taakse 7cm matalemmat iskari/jouset ja kunhan rahapussi sallii niin pari senttiä leviämpi rengas. Takavilkut saan stormilta maanantaina kunhan käyn Hesan reissun yhteydessä noutamassa... ;) Satulaa kerkesin kanssa jo värkkäillä, mutta menkööt nyt vielä alkukesän tämä istuin...
tjoo, mittaristoa on tarkoitus siivota suosiolla ens talven puolella - menkööt tämä kesä tuollaisenaan.... nooh ehkä vois noi eroottiset kasarivilkut pienentää hiukan, toisaalta taas jotenkin kierolla tavalla diggaan noista... ;D
Pitää kyllä sanoa, että äänet on aika komiat. Ei ole mitään epäilystä siitä etteikö naapurit heräisi "hymyissä suin" joka kesäaamu tämän laitoksen ääneen vaikka kuinka yrittäis olla hissukseen... Täydellä kaasulla äänet on.. öö.. "kohtuullisen miehekkäät" ja moottorijarrutusta tehtäessä pauke vastaa kohtuullisen sekopäistä rytmiryhmää... heheh ;D ;D Kait tonne putkiin vois jotain vaimennusta pistää jos alkaa tympiä pitemmän päälle.
Tämän kanssa tuli myös huomattua bensan vanheneminen. Tankissa oli viime kesältä kuulemma pari litraa ja mopo kävi huonosti savutteli kohtuullisen tehokkaasti. Nyt eilen sain tankin täyteen uutta tavaraa ja savutus hävisi ja käyntiongelmat mukana. Mopohan on noissa kuvissa käynnissä... ;)