A.I.R. -tallin suunniteltu kuljettajakokoonpano oli (oletettavasti) seuraava:
Rodney Hall (Hemet, Kalifornia)
- tunnettu off-road -kuljettaja
Charlie Fox (San Francisco, Kalifornia)
- kilpakuljettaja sekä toimittaja Car and driver ja Road and Track -lehdissä
Davey Jordan (Hawthorne, Kalifornia)
- tunnettu kilpakuljettaja ja Creanien ystävä
Fred Eltrich (Hawthorne, Kalifornia)
- Davey Jordanin paras ystävä
Bob Bondurant (Santa Ana, Kalifornia)
- ei kaipaa enää esittelyjä
Tony Murphy (Los Angeles, Kalifornia)
- moottoripyöräkilpailija ja autojournalisti
Carl Jackson (Hemet, Kalifornia)
- kokenut off-road -kuljettaja
Jim Fricker (Hemet, Kalifornia)
- kokenut off-road -kuljettaja
Spence Murray (Westminster(?), Kalifornia)
- Rod & Custom -lehden ensimmäinen päätoimittaja
Eckley Tur (Mission Viejo(?),Kalifornia)
- off-road-specialisti, “Dune buggyn” kehittäjä
Ed Orr (Studio City, Kalifornia)
- off-road-kuljettaja ja Speed Age Magazine -lehden toimittaja
Jim “JW” Wright (North Hollywood, Kalifornia)
- stock car -kuljettaja
James Garner
- herra filmitähti
Scooter Patrick (Torrance, Kalifornia)
- kuuluisa kilpa-ajaja
Johnny Crean Jr (Riverside, Kalifornia)
- Creanien poika
Dick Hansen (San Diego, Kalifornia)
- off-road-kuljettaja
Jim Wright (Hemet, Kalifornia)
- pajan esimies ja moottorirakentaja
Hunter Floyd (Ontario, Kanada)
- ralli- ja off-road -kuski
John Crean (Orange County, Kalifornia)
- tallin omistaja
Donna Crean (Orange County, Kalifornia)
- tallin omistajan vaimo
Rodney Hall, Jim Fricker ja Donny Simpson olivat Hemet Jeep Clubin (HJC) jäseniä, kuten monet muutkin A.I.R:n pajalla työskennelleistä. Larry Minor (myös HJC:n jäsen), joka voitti Hallin kanssa Mexican 1000 -kilpailun, oli alunperin yksi SC/Ramblereiden kuljettajista. Hän oli kuitenkin kerran saapunut pajalle katsomaan autoja ja todennut "I'm not gonna drive a f*ckin Kelvinator" (Kelvinator oli tuohon aikaan AMC:n tuotemerkki keittiölaitteille). Oletettavasti hänet korvasi John Crean Jr, mutta aivan sataprosenttisen varmana tätä listaa ei kannata pitää. Ja kyllä, kaksi Jim Wrightia.
Kuitenkin, juuri ennen kilpailua James Garner ja Scooter Patrick lähtivät tallista riitaannuttuaan John Creanin kanssa. Vaihtoehtoisena tarinana on esitetty Garnerin saaneen roolin elokuvassa, jota kuvattiin Espanjassa juuri samaan aikaan, mutta se ei selittäisi myös Patrickin poisjääntiä. Koska kyseinen kaksikko oli jo sovittu yhden auton kuljettajakaksikoksi, korvaajia tarvittiin jälleen. Kuitenkaan Garnerin lähdöstä ei kerrottu kuin vasta kilpailun jälkeen, joten hänen nimensä sekoitetaan usein näihin Baja SC/Ramblereihin, vaikka on hyvin epätodennäköistä, että hän koskaan edes näki yhtään autoa valmiina.
Yksi syy Garnerin lähdön salaamiseen oli myös The Racing Scene -elokuvan yhä kesken olleet kuvaukset, joissa A.I.R. näytteli lähes pääroolia. Garnerin lähtö selittää myös sen, että hän ei todellisuudessa tiennyt mitään näistä autoista, eikä niitä mainita hänen elämäkerrassaan The Garner Files: A Memoir. On siis hyvinkin mahdollista, että Garner ei koskaan nähnyt ensimmäistäkään Baja SC/Rambleria valmiina ja varmaa on, ettei hän koskaan ajanut yhdelläkään. Mutta koska hän oli kuuluisa ja lainasi nimensä tälle projektille ja koko tallille, niin hänen nimensä on pysynyt mukana, vaikka hän ei kasannut tiimiä, omistanut sitä tai edes ajanut yhtä tiimin autoista.

James Garner ja kuvan oikeassa reunassa oleva Scooter Patrick eivät lopulta osallistuneetkaan kilpailuun