AMCCF Etäjaarittelut ja tallikierrokset 2021

Täältä näet tuoreimmat AMCCF:n kerhotiedotteet!
Beluski

Viesti Kirjoittaja Beluski »

Mulla oli Morris,muilla oli kaikki muu laulettiin eräässä laulussa...mulla oli oikeasti amisaikaan Morris Marina.kaverit laulo mulle j,karjalaisen sävelin Morris,morris,sä veit mun sydämen.. ;D
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Kelläpä nyt ei Marinaa olis ollut. (aini A-V)...
Beluski

A-V ta kuritetaan...

oli kyllä aika heppeli auto.moottori toimi kyl mutta vähän kun revitti niin voimansiirto laukeili,mulla siitä meni perä,aski ja kytkinlevy kun sekin korkkas.loppujen lopuks koko voimalinja oli 1,3sta...kun ei isompaan ollu oikein tarjolla,muistaakseni kaikki oli samoja mutta eri välitykset,isolla koneella kiihtyi hyvin.oli oikeiin  mk2 1.8Special vinyylikatolla.

https://www.flickr.com/photos/47381765@N04/40194352051

samanlainen ku toi,vääntösauvat edessä ja sammakkoiskarit.takana sontakärryn akseli lehtijousin,eli samanlainen rakenne kuin Moparin performance autoissa.ja yhtä hyvä ajaa....sorry menii offtopiki.

muuten ulkooven kahvat ovat samantyyppiset kuin AMC ssä.
JanneM

Viesti Kirjoittaja JanneM »

Meillä oli kans 1.3 kupee kimppa-autona , myytiin se yhtenä krapula-aamuna 50 markalla. Nähtiin ostaja myöhemmin , oli kuulemma paras autokauppa ikinä, oli löytäny penkinalta täyden kossun ja hanskalokerosta satasen , oli vielä myyny sen kolmella sadalla eteenpäin ;D, mutta mepäs saatiin koko porukalle makkaraperunat.
Beluski

Höh,,toivottavasti oli hyvät perunat.ite kiroon sitä Runk.....ia joka varasti sen Morriksen.olis hieno peli,olis helpompi korjata kun on nyt tuumaset työkalutkin.olihan mulla toinekin morris,mk1 1,3 kupee jonka silppusin varaosiksi.jotain osiakin on varmaan tallin vintillä.vois lahjottaa ne jollekkin innostuneelle kahelille.sillon 90 luvun alussa oli romarit täynnä noita.ja kaikkee muutakin hienoa.muistan hämeenlinnan vanhemmalla romarilla oli americanejakin ainakin puolen kymmentä.ja takaosassa minne ei enää kuormaajalla päässy oli kaikke hienoo 50-60 luvun kaluja maahan upponneina.hitto kun ei junnuna älynny kuvata.sorry offtopik,
A-V

Viesti Kirjoittaja A-V »

tää kuvastaa aika hyvin sitä etäjaaritteluakin ;D ;D ;D no, kyllä sitä AMC & Rambler ja Jeep ja Nash asiaakin tuli.. Hudsonit vähän hiljaisempia tällä kertaa.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Mun marina oli porkkanan värinen coupe 1,3. hyvä auto oli, en edes sitä vaihteistoa saanut rikottua. Nettiautos muuten just nyt aivan helvetin hieno TC, en uskalla linkkiä tänne laittaa. ;D
rebel70

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Isällä oli kans porkkananvärinen coupe. Pitkää luisua mentiin sillä. Se ei kyllä ollut kauaa. Äiti ei oikein digannu siitä kun aina mentiin kylkiluisua ja hän jäi sillä kiinni talvella.
😁
Beluski

se kupee minkä purin oli oranssi,vai oliko punanen,katoin kans sitä nettiauton TwinCarburatoria,sika hieno,mk1 se on mut uudempi maski.ei se morris huono viedä muistaakseni ollu.etujousitus oli kyllä veltto.ja pakki kummallisessa paikassa,oliko 3sen vieressä ja keppiä piti nostaa.
tl

Viesti Kirjoittaja tl »

Tänään taas klo 18-19, linkki lähetetty s-postiin
Vastaa Viestiin