Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
Kiitoksia,harmi kun ei osuttu jutulle,tää oli mulla eka kerta kun oli muitakin yhtymän tuotteita tontilla.viimeksi oikein kolme,jotenkin se cross country meni multa ohi.
Jep, no onneksi tapahtumia riittää vielä tälle kesää, itse on kohtuu aktiivisesti yrittänyt Riksussa keskiviikkoisin käydä kun meillä on tallipaikka siinä Hyvinkään puolella niin ei oo kovin pitkä matka tallilta. Mutta ei tosiaan ole kovinkaan usein AMC tuotteita parkkiksella näkynyt.
Torstaina Lappeenrannan Bilteman pihalla olin huoltelemassa WLA Hurlikkaani,kun ohi huristeli neitokaisen ohjastama Classic -63.Eipä näkynyt muita AMC-tuotteita tällä 1600 km reissulla minkä vanhalla Hurlikalla tein.Eikä kyllä näkynyt juuri muitakaan merkkejä :-?.
Torstaina Lappeenrannan Bilteman pihalla olin huoltelemassa WLA Hurlikkaani,kun ohi huristeli neitokaisen ohjastama Classic -63.Eipä näkynyt muita AMC-tuotteita tällä 1600 km reissulla minkä vanhalla Hurlikalla tein.Eikä kyllä näkynyt juuri muitakaan merkkejä :-?.
Sama Classic bongattu myös Pistohiekan lavan nurkilla viime viikonloppuna.