tämän pari vuotta sitten Euromeetissä nähneenä, todella hienosti rakennettu laite vaikka tekniikka onkin vääränmerkkistä. muistelisin jutelleeni omistajan kanssa että jotain lämpöongelmia oli ollut tekniikan sovituksen jälkeen jotka oli ratkenneet pirun isolla vänin syylärillä tuplatehoflektein, nyt ilmoa lueskellessa käy mielessä että ratkesivatkohan sittenkään siihen (tosin ruotsin kieli ei taivu ihan 100%, nähtävästi kone koputtelee hiukan?). Mutta tosiaan laadukkaasti oli rakennettu ainakin jokapuolelta mitä kentällä pääsi katselemaan.
Sen verran tuosta sain tolkkua, et olis ruvennut naputtaan ja kaveri on napannut jo öljypohjan auki ja huomannut et veivin laakerit olis morjens..........eli vaatis konerempan.
Yllätys taas että Svenssoni on vetänyt pakoputket taka-akselin alapuolelta, tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus tuolla naapurissa
Meinasin laittaa saman kommentin, se on kumma juttu että muuten siellä on pirun hienoja laitteita mutta tossa pakoputkien kohdalla niillä on kyllä joku ongelma