Näin AMC:n liikenteessä

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
Beluski

Viesti Kirjoittaja Beluski »

joku isopartasuu tuli tervakosken kohalla mustalla 4d americanilla motarilla vastaan,pohjoseenpäin menosa..
faikku66

Viesti Kirjoittaja faikku66 »

Big Wheelsissä Pieksämäellä Hudsonilla pyörähdin ja vähän näkyi AMC-kalustoa.Pari Americania,Classic -63 ja Valmet Diesel Wagoneer olivat meikäläisen bongaukset.Aika heikko esitys ;).
1320

Viesti Kirjoittaja 1320 »

Perjantaina kun ajelin duunista kotiinpäin niin Kehä III:lla ajeli hieno '65 American. En muista tätä yksilöä aikaisemmin nähneeni, nuorempi kundi näytti olevan ratissa.

(Jos auton omistaja lukee tätä niin olin se joka peukutti V8 koneisesta Euroopan Fordista).

Lisäksi eilen alkuillasta vanhalla Hämeenlinnantiellä kaksi punaista Americania kohtasi kun Rami tuli '69:llä vastaan. 8-)
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

Hyvä kuva...kun näkyy toi Edelin putsari (antaa vinkin jostain), Ramista ovi auki (sekin voi olla vinkki myös) ja UUSI-logo....
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
arskaxx

Viesti Kirjoittaja arskaxx »

Tuo HSN-67 tais olla hiljakkoin myynnissä jossain (FB) tai sit muistan väärin :)
Alfgot

Viesti Kirjoittaja Alfgot »

Perjantaina kun ajelin duunista kotiinpäin niin Kehä III:lla ajeli hieno '65 American. En muista tätä yksilöä aikaisemmin nähneeni, nuorempi kundi näytti olevan ratissa.

(Jos auton omistaja lukee tätä niin olin se joka peukutti V8 koneisesta Euroopan Fordista).

Lisäksi eilen alkuillasta vanhalla Hämeenlinnantiellä kaksi punaista Americania kohtasi kun Rami tuli '69:llä vastaan. 8-)

Se olin mä, olin menossa uudenmaan prikaatista kotiin. Muistan, että annoit mulle peukun ylös.
American67

Viesti Kirjoittaja American67 »

Komee kiesi, malmilla bongasin myös
1320

Viesti Kirjoittaja 1320 »

Stadissa tienvarressa parkissa Jeep Comanche, piti oikein pysähtyä ja ottaa kuva kun näitäkään ei kovin usein tule vastaan.

hentpe

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Onks toi se A-V:n vanha takaveto??
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Ei
Vastaa Viestiin