Näin AMC:n liikenteessä
Tänään alkuillasta Hyvinkään kohdilla 25 tiellä tuli vastaan autonkuljetusauton kyydissä sininen AMC Pacer X. Näytti ihan kokonaiselta ja ehjältä, mutta senverran pölykerrosta oli päällä että lienee seissyt jonkin aikaa.
Mihin lie ollut matkalla... Noita ei kovin useasti tule täällä vastaan, enkä tämän väristä yksilöä muista aikaisemmin nähneeni.
Mihin lie ollut matkalla... Noita ei kovin useasti tule täällä vastaan, enkä tämän väristä yksilöä muista aikaisemmin nähneeni.
Tänään kävin Stadissa Garagelandissa kun hiusrasva oli päässyt loppumaan, kotimatkalla olikin hieno näky kun pressanlinnan kulmalla Ramblerit kohtasi, Ile ajeli nimittäin kuusysillä vastaan. 8-)
-
Punasen caanon bongas kyllä jo kaukaa ;D
Pari kertaa nähnyt Matin valkoisen Classicin liikenteessä täs Porin kulmilla. Hieno näky 8-)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D

Hieno Sportabout olen kateellinen ;D
alkuillasta tuli pälkäneen tiellä vastaan vihree -70 AMX....oiskohan ollu CSR-?
Heinäkuun alussa Ruotsissa kun ajeltiin Street Week Sweden läpi (Impalalla tosin), niin jonain päivänä siirtymällä tuli Gremlin vastaan teltta katolla. :) Samainen laite on tullut toki bongattua useampana vuonna Västeråsissakin.

Viime viikon maanantaina Keravan kohdalla Vanhalla Lahdentiellä oli hieno näky kun vuotta tuoreempi American tuli vastaan, itse olin siis '64:lla liikenteessä.

Viime viikon maanantaina Keravan kohdalla Vanhalla Lahdentiellä oli hieno näky kun vuotta tuoreempi American tuli vastaan, itse olin siis '64:lla liikenteessä.

Tänään bongasin pariinkin otteeseen sinisen puukylki Wagoneerin Kangasalla , ihan siistin näköinen laite.
-
Olipa merkillinen matka töistä kotiin, alle 10km matkalla vastaan pörhels punanen -70 4d Hornet ja Willys STW