Suomen Rebelit
Suomen Rebelit
Onko se mun Lehdolle aikanaan rullaavana myymä rebeli enään olemassa? silloiset kilvet oli AMV-97.
Lähetin siitä silloin aikanaan ajokuviakin A-V:lle.
Junde
Lähetin siitä silloin aikanaan ajokuviakin A-V:lle.
Junde
Suomen Rebelit
Oletettavasti on, sehän on tuo #16. Ainakaan en ole merkinnyt sen tietoja puutteellisiksi.
Tämähän on farkku (vanhassa tietokannassa kysymysmerkkinä), ollut raipellakin.
kiitos kilpitiedosta!
raipella vois olla lisätietoa
Suomen Rebelit
Onko se mun Lehdolle aikanaan rullaavana myymä rebeli enään olemassa? silloiset kilvet oli AMV-97.
Lähetin siitä silloin aikanaan ajokuviakin A-V:lle.
Junde
se sun 4d SEDAN (punanen, ex-mopar 360 muistaakseni?).. eikö se mennyt kans karvalle keravalle? tosin en mene varmaksi sanomaan...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Suomen Rebelit
Näitä minun bongaamiani Rebeleitä ei listalle ole jostakin syystä laitettu, ehdotetaan taas
1. Nakkilassa, Sininen 550, alkup rek. ehkä KTT-20, omistaja ei halua julkisuuteen, ei ole ollu rekisterissä ainakaan 20 vuoteen.
2. 66 Classic Rebel, omistaja täällä
http://www.kolumbus.fi/kivikellarinmaki/index.html
http://tinyurl.com/yhmovn6
linkit päivitetty 1.12.2009
1. Nakkilassa, Sininen 550, alkup rek. ehkä KTT-20, omistaja ei halua julkisuuteen, ei ole ollu rekisterissä ainakaan 20 vuoteen.
2. 66 Classic Rebel, omistaja täällä
http://www.kolumbus.fi/kivikellarinmaki/index.html
http://tinyurl.com/yhmovn6
linkit päivitetty 1.12.2009
Suomen Rebelit
Lisäys tuohon Nakkilan Rebeliin: ostettu Ulvilaan Brevir-autosta vuonna n. 88/89. Ei silloinkaan rekisterissä. Laatikosta oli turbiini hajonnut ja koko laatikko oli takaluukussa irrallisena. Myös alkuperäistä kakskolmekakkosta oli osin purettu.
Autoon hankittiin Nyströmiltä Paraisilta 304 ja 727?. Ne käytiin läpi ja asennettiin paikalleen, mutta pakoputkia ym. ei koskaan ole tehty, eikä konetta ole yritettykään käynnistää. Myös laajat peltityöt tehtiin, koska sisällä maannut vesi oli ruostuttanut tavaratilan ja sisälattian pahoin. Kaikki tämä tapahtui 80-luvun puolella. Siitä lähtien auto on seisonut ulkorakennuksessa odottamassa "parempia" aikoja...
Ennenkuin me auton haimme oli se seissyt ulkona vuosia laatikkovian vuoksi. Brevir oli myynyt auton osamaksulla muistaakseni Forssan suunnalle ja laatikkorikon jälkeen ostaja ei ollut maksanut osamaksujaan, joten Brevir haki sen pois. .
Niin ja vuosimalli on '70
66 Classic Rebel on Turengissa (Hämeenlinnan suunnalla) linkin museotilan isännällä. Hänellä on muitakin vanhoja vehkeitä, kuten kuvastakin näkyy. Autoa voinee käydä katsomassa, isännällä juttua riittää.. ainoa Suomessa ja jne.
Auto on siis 232 ja manuaali
Autoon hankittiin Nyströmiltä Paraisilta 304 ja 727?. Ne käytiin läpi ja asennettiin paikalleen, mutta pakoputkia ym. ei koskaan ole tehty, eikä konetta ole yritettykään käynnistää. Myös laajat peltityöt tehtiin, koska sisällä maannut vesi oli ruostuttanut tavaratilan ja sisälattian pahoin. Kaikki tämä tapahtui 80-luvun puolella. Siitä lähtien auto on seisonut ulkorakennuksessa odottamassa "parempia" aikoja...
Ennenkuin me auton haimme oli se seissyt ulkona vuosia laatikkovian vuoksi. Brevir oli myynyt auton osamaksulla muistaakseni Forssan suunnalle ja laatikkorikon jälkeen ostaja ei ollut maksanut osamaksujaan, joten Brevir haki sen pois. .
Niin ja vuosimalli on '70
66 Classic Rebel on Turengissa (Hämeenlinnan suunnalla) linkin museotilan isännällä. Hänellä on muitakin vanhoja vehkeitä, kuten kuvastakin näkyy. Autoa voinee käydä katsomassa, isännällä juttua riittää.. ainoa Suomessa ja jne.
Auto on siis 232 ja manuaali
Suomen Rebelit
No niin on, melkein mieli tekis, mopen koneesta huolimatta.