NETTIAUTO.COM (AMC/Rambler/Nash/Hudson/Jeep)
Ton melkein vainaan orkkis väri vois olla vaikka IsoPahaSininen...
Nyt tilaa ja taitoa omaavat taltioimaan tuo, hopihopi!
Nyt tilaa ja taitoa omaavat taltioimaan tuo, hopihopi!
Ei näyttäis olevan javeen papruja, onkohan joku varaosa aihioks uitettu. Hitto ei tollasia saa laittaa, pitäis melkein varmuuden vuoks hakee.. :P
Ei näyttäis olevan javeen papruja, onkohan joku varaosa aihioks uitettu. Hitto ei tollasia saa laittaa, pitäis melkein varmuuden vuoks hakee.. :P
Pitäähän kilpatallissa olla muutama auto ;)
TL tästä saisi oranssille sinisen kaveriksi :D
No pistin mäkin tarjouksen, vaikka enhän mä tuolla mitään tee ;D
No pistin mäkin tarjouksen, vaikka enhän mä tuolla mitään tee ;D
Pitäähän kilpatallissa olla muutama auto ;)
Joo varalla pitäis ainakin yks hytti olla kun lähtee ilman käsiä ajeleen ;D
Tarjosin kans vaihtoa, yllättävän nopeita on noi bumerangit nykyään kun parissa minuutissa oli homma taputeltu meilitse ;D
Parempi näin :-X
Parempi näin :-X
Kappas, luulin jo, että toinen Oleg Cassini, mutta olikin vain saman näköinen "tavallinen"...
Tuo on hieno tuo Jarnon punainen Jeeppi. Siinä on se mun Valmettilaisen peräluukkukin...
Tuo on hieno tuo Jarnon punainen Jeeppi. Siinä on se mun Valmettilaisen peräluukkukin...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82