Hilpeitä autokuvia
Hilpeitä autokuvia
^-Ähäkutti! [smiley=evil.gif] -Siitäs sai....
Hilpeitä autokuvia
puoliautomaatti ja solenoidilla liipasimen veto.. *me like* (onko täällä facebook peukku tykkää nappulan näköstä hymiöö.. ei oo ..hyvä.)
Hilpeitä autokuvia
Kuka muka ankkuria pöllis? :o :o
Hyvinkää tuoreessa muistissa, en diggaa edelleenkään aseita.. >:( >:(
Hilpeitä autokuvia
Kuka muka ankkuria pöllis? :o :o
Oli lauantai-aamuna vähä erikoinen fiilis, ku tajus olleensa oikeassa.
Pauke ku kuullosti laukauksilta, 4 laukausta kuulin (hirvikivääri?) :-[ :'(
RS
Hilpeitä autokuvia
Ei kuva, vaan lainaus DNSF ry:n foorumilta
"On se niin väärin että huonoilla tisselläkin saa enemmän seksiä kun laitetulla nissanilla >:|"
Arvatkaas löytyykö toi teksti ihan kohta yhden meijän asentajan pakin kyljestä ;D ;D
"On se niin väärin että huonoilla tisselläkin saa enemmän seksiä kun laitetulla nissanilla >:|"
Arvatkaas löytyykö toi teksti ihan kohta yhden meijän asentajan pakin kyljestä ;D ;D
Hilpeitä autokuvia
ha todistusaineistoa.. (harmi vain että on noin helposti poistettavissa kun on irtopaperilla..)
miten omistaja reagoi?
--toi prius kuva.. on diesel hot rod jotenkin outo viritys.. juuri sellainen joka voisi sopia mun hämärään luonteeseen. hahah.
https://www.youtube.com/watch?v=CpjPIj1YF0M
miten omistaja reagoi?
--toi prius kuva.. on diesel hot rod jotenkin outo viritys.. juuri sellainen joka voisi sopia mun hämärään luonteeseen. hahah.
Hilpeitä autokuvia
Ei kuva, vaan lainaus DNSF ry:n foorumilta
Pistäs toi printtipohaj mulle.......taitaa löytää tiensä myös yhden meidän asentajan pakin kylkeen. ;D :D ;D
Hilpeitä autokuvia
Koitan muistaa maanantaina, on kaverin koneella.