Kerholaisten muut harrastepelit kuin AMC:t
Jep. Minun silmää miellyttää myös tuo kaunis korimalli. Nämä series II mallit ovat kuulemma laadultaan heikoimpia, verrattuna ykkös-tai kolmossarjaan. Huoh...töitä siis riittää, mutta tämä on onneksi vain harrastus [ch128512]. Korin väri tulee pysymään samana eli tuollaisena punaruskeana (maroon ? ), mutta sisustan beeshi- väritys vaihtuu old english white-sävyyn.
Autossa on aidot pinnavanteet, niitä en ole luonnossa muissa xj 6 :ssa nähnyt. Netissä olen törmännyt muutamiin.
Alkuperäistyylistä autosta ei tule, vaan se saa lievän tuning-säväyksen.
Siitä tulikin mieleeni, että missähän saisi teetettyä mittaripohjat valkoisiksi. Tietääkö kukaan ?.
Autossa on aidot pinnavanteet, niitä en ole luonnossa muissa xj 6 :ssa nähnyt. Netissä olen törmännyt muutamiin.
Alkuperäistyylistä autosta ei tule, vaan se saa lievän tuning-säväyksen.
Siitä tulikin mieleeni, että missähän saisi teetettyä mittaripohjat valkoisiksi. Tietääkö kukaan ?.
Lokakuussa tuli eka Mopar Fuselage ja tullissa odottaa tällä hetkellä toinen..
Mun armas Sierrani lähti jatkamaan elämäänsä museoautona paremmassa kodissa, sniif...
Milläs nyt kruisataan???
Kait tolla Javella joutuu ens kesänä ajelemaan.
Enkä enää taida hommata talviharrasteautoja, kun en niillä kuitenkaan raaski näillä etelän suolapaskateillä ajella. Aikansa kutakin...
Enkä enää taida hommata talviharrasteautoja, kun en niillä kuitenkaan raaski näillä etelän suolapaskateillä ajella. Aikansa kutakin...
Vielä pakko Sierraan palata.
Sain just ostajalta mukavan tekstarin, auto nyt museoleimattu ja pari SAHK miesten kommenttia: suomen hienoin Sierra... täysin virheetön auto...
Sniif.
Sain just ostajalta mukavan tekstarin, auto nyt museoleimattu ja pari SAHK miesten kommenttia: suomen hienoin Sierra... täysin virheetön auto...
Sniif.
-
Minähän sitten menin ja ostin tuossa muutama viikko sitten 1958 Fordin. 292 Y-Block ja manuaali, suomiauto.
On hieno ja kuullostaa hyvältä. Kaikki tarjolla olevat AMC:t olivat joko liian kalliita tai ylihinnoiteltuja.

On hieno ja kuullostaa hyvältä. Kaikki tarjolla olevat AMC:t olivat joko liian kalliita tai ylihinnoiteltuja.

Näyttääkin hyvältä, hieno peli!
Kai toikin jonkinlaisesta väliaikaisesta korvikkeesta menee jos ei rahat riitä rambleriin ;D Hyvä että on kuitenkin vikatesteri
Ja eix fordhomoilu oo melkein yhtä pervoa, kuin ramblereitten sorkkiminen...