Nash-56
Nash-56
Tuossa on tilitystä koneesta: http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_V8_engine
Taitaa olla se punamusta JAE-28 kyseessä... Erikoinen peli, hieman maalivikaa tais olla kun Vorsassa piknkissä sitä olen katellut....
Taitaa olla se punamusta JAE-28 kyseessä... Erikoinen peli, hieman maalivikaa tais olla kun Vorsassa piknkissä sitä olen katellut....
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Nash-56
Ehta peli ja sama kone ku rämpylöissä, jos et jo tienny.
Ainakaan mulla ei o konsanaan ollu luotettavampaa värkkiä, venttiilikoppien saatavuus todella surkea mutta omani korjasin omatakomalla ja vääntämällä. Ei ole enään muutamaan vuoteen haitannu.
Ainakaan mulla ei o konsanaan ollu luotettavampaa värkkiä, venttiilikoppien saatavuus todella surkea mutta omani korjasin omatakomalla ja vääntämällä. Ei ole enään muutamaan vuoteen haitannu.
Nash-56
Joo, kaksi vuotta sitten se oli Loviisassa hienossa hallissa samassa paikassa mistä Pacer haettiin. Mikähän tuossakin on, että on tuollainen kiertolainen ja näyttäis kuitenkin olevan varsin ehjän oloinen auto.
Koitin nykyisille omistajille vaihtoa ehdotella, mutta eivät tarvii autoja enempää.
Koitin nykyisille omistajille vaihtoa ehdotella, mutta eivät tarvii autoja enempää.