se AMC mitä ei olis pitäny myydä

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
A-V

Viesti Kirjoittaja A-V »

Jaahas, alotetaas uus ketju!

Tuli tossa pystymetsästä mieleen erään "nimeltämainitsemattoman kerholaisen" metsästys yhden edellisen autonsa perään - että mitäs laitteita kerhon porukalla on jäänyt kaivelemaan? Eipä sitä tiiä vaikka tääkin jaarittelu johtaisi autokauppoihin  ;D Aloitan nyt kuitenkin omia muistelmia vaikka alkuun:

Jos lähtee loogisesti, eli Horneteista.. Oon järkeillyt että olen OK noitten myytyjen Hornettien (7kpl...) kanssa kun kerran tuo RWB on yhä tallissa. Vaikka kuinka järkeilisi tai tunteilisi niin en mä oikeastaan _kahdella_ Hornetilla tekis mittään. Tietty vähän kaipailee sellaisia, jotka esim seuraava omistaja pisti paaliin ('71 Hornet SST 2D 304cid), jne (vaikka kuinka huonoja oliskin ollut) - mutta persaukisena oli sillon pakko myydä. Sama juttu mun ex-'67 Rebelin (ja '66 ja '67 Ambojen) kanssa, toi nykyinen '69 Rebel HT kattaa sen tontin.

ex- Eaglea välillä miettii kans, mutta son niin hyvässä kodissa ettei silleen ole harmittanut. sen toki vois ostaa takas joskus sit kun se on valmistunut...  :D Vähän sama '71 Javeen liittyen.

Kymmenisen Jeeppiä käynyt myös omistuksessa ja niistä isoimpana projektina se musta '91 Jeep Wrangler... Siitä tein kuitenkin aikoinaan niin kovat kaupat, etten ole osannut katua vieläkään. Muiden osalla toi nykyinen Cherokee melkolailla kattaa tarpeet.  ;)

Kuitenkin yks myynti ehkä hiukan jäänyt harmittamaan, se mun mattamusta '86 Comanche Custom. Nykyosaamisella sitä ei olis kyllä koskaan myyty, sen voisin oikeasti ostaa talliin takaisin - missähän lienee...  :-? Laitetaas kuva perään.

Mites sulla?  ::)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Ainoa, mikä jäänyt kaivelee, oli musta -65 American 232 automaatti kax ovinen. Oli ruosteetonkin vielä.

Onnex yllättäen rajasit konsernin tuotteisiin, muuten oliskin piitkä lista...
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

No, montaa en ole myynyt...Mutta aikoinaan tuli vaihtokamppeena 69 Caano, täynnä hyviä 440 pisteosia. Otin onneksi etuakseliston talteen, mutta meni paljon osaa, joita tuohon SC/Replicaan olen etsinyt pitkään ja hartaasti...

Eip mulla muuta...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
rebel70

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

65 Americana joka oli monta vuotta. Tän haluaisi tosiaan takas.

Sit metsälöytöjä Americaneja oli pari. Matador farmari. Muun merkkisiä autoja monta. Mitään ei pitäs ikinä myydä.....
😁
sillu
Site Admin

Viesti Kirjoittaja sillu »

Aika selkeet mulla, KK:n kanssa sama et jos tähän laskettais muutkin merkit niin olishan niitä..

Mut konsernista,

ihan selkeästi tämä, kaikista mun autoista merkeistä riippumatta heittämällä eniten v*tuttanut ja harmittaa vieläkin, raskas arviointivirhe, mut siihen liittyi monia asioita.. oon yrittänyt lieventää harmitusta ajattelemalla et se oli avoauto, mikä onkin jonkin verran auttanut; uutta ei tule enää koskaan..

Jave ei oo niin jäänyt sen takia harmittamaan koska se vaihtui tuohon. Eikä oikein edelliset Jeepitkään kun nyt on erittäin hyvä XJ hallussa.

Pommittaja-American harmittaa hieman toki

Mut toisena vois mainita tämän:

Tämän nykyomistaja on tiedossa ja autossa on nykyään kasikone. Olen lämmitellyt omistajaa viimeksi tänään takaisinosto-aikeissa.. ::) Tämänhän myin aikanaan vain siksi koska voimalinja tärräsi vaik sitä yritettiin korjata useampaankin kertaan mutta ei koskaan selvinnyt.. no, sittemmin koko voimalinja on vaihtunut että ei olis ainakaan sitä ongelmaa.. :P

Mutta nykykunto muuten ei oo enää ihan sitä mitä mun aikana..

jamba

Viesti Kirjoittaja jamba »

no kyllä se 67 2dht ambon hävittäminen on aina jääny kaivelemaan... tosin itte en olis tuskin koskaan saanu sitä siihen kuntoon, missä se nyt on. tai ehjähän se silloin oli, vaihdossa sain 61 desoton.
JanneM

Viesti Kirjoittaja JanneM »

Ainoa, mikä jäänyt kaivelee, oli musta -65 American 232 automaatti kax ovinen. Oli ruosteetonkin vielä.

Onnex yllättäen rajasit konsernin tuotteisiin, muuten oliskin piitkä lista...

Sama mulla, oliko peräti sama auto? , mutta myynti oli perusteltu, lopetin autoharrastamisen silloin 2011 ;D
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Oisko sama, meni multa muistaakseni Kulmalan faijalle johki Turun suuntaan, missä lie nyt.
JanneM

Viesti Kirjoittaja JanneM »

Oisko sama, meni multa muistaakseni Kulmalan faijalle johki Turun suuntaan, missä lie nyt.

Ostin Raipelta ja meni multa johonkin Hämeenlinnan suuntaan, Kosti oli laittanut kuvia 2016 , oli menossa silloin projektiksi jollekkin.

KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Vieläkö Kostilla kuvia?
Vastaa Viestiin