Mitkäs suuttimet ja jouset kannattais vahettaa originaalien paikalle kun on:
360 04 ylikokoinen aarons lohko, astetta kireemällä nokalla(nokka kortti ei tullu mukana, siis hukassa, muistaako joku ken tämän koneen niputti ees sinneppäin mikä akseli sinne meni?) ja Air Gap.
Edellisen Holleyn 600 cfm kanssa, AV;n säädettyä ajoitusta alko jo hieman lähtemään, mutta ny ei enää kaasulla ruopase.
Iiro
Edelin 750 cfm säätö
Edelin 750 cfm säätö
Olisiko jollain Gurulla edes tietoa kun nyt tasakaasulla, alemmilla kierroksilla nykii/tuntuu ettei saa tarpeeksi ruokaa, niin laitanko kireemmät jouset vai löysemmät?
Jäykemmillä jousilla tuo näytti onnistuvan! :)
Ny vaan kokeileen eri suuttimia sun muuta... trial and error menetelmällä! :)
Iiro
Jäykemmillä jousilla tuo näytti onnistuvan! :)
Ny vaan kokeileen eri suuttimia sun muuta... trial and error menetelmällä! :)
Iiro
Edelin 750 cfm säätö
Joo ei tossa kotikonstein oo oikein muuta mahdollisuutta ku testailla jossain rauhallisella tienpätkällä
Edelin 750 cfm säätö
^Jep
Tuosta talon edestä menee valtatie 12 ja kumpaankin suuntaan sopivainen suora! :)
Tuli eilen suuttimia testailtua puhtia tuli lisää, mutta nyt töihin tullessa huomas että 60 vauhdissa matalilla kierroksilla vieläkin hieman nypyttää.. vahvimmat jouset on nyt paikallaan, tarttee kokeilla jos löysemmillä alkais pelittään...
Soittelin tuonne special motorssille aikaa lupailivat vasta tuonne kesäkuun lopulle, jos sitten silloin olis jo perään vaihdettu parempaa palikkaa kuin tuo kemppilukko! :)
Tuosta talon edestä menee valtatie 12 ja kumpaankin suuntaan sopivainen suora! :)
Tuli eilen suuttimia testailtua puhtia tuli lisää, mutta nyt töihin tullessa huomas että 60 vauhdissa matalilla kierroksilla vieläkin hieman nypyttää.. vahvimmat jouset on nyt paikallaan, tarttee kokeilla jos löysemmillä alkais pelittään...
Soittelin tuonne special motorssille aikaa lupailivat vasta tuonne kesäkuun lopulle, jos sitten silloin olis jo perään vaihdettu parempaa palikkaa kuin tuo kemppilukko! :)