CJ5 neliveto kysmys

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Cassu

CJ5 neliveto kysmys

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Kävin katsastamassa Jeepin (CJ5 1973). Mulla on ollut pidemmän aikaa etukardaani pois ja mennyt useamman kerran katsastuksesta läpi sellaisenaan. Nyt katsuri päätti ettei mene läpi jos ei Neliveto toimi. Kumma juttu on kuitenkin se että olen konttorilta nimenomaan kysynyt kyseistä seikaa ja sanoivat ettei tarvi olla neliveto toiminnassa kun kyseessa ei ole maastoauto. Otteessa lukee ajoneuvo luokan kohdalla MUU / henkiilöauto, erikoisehdoissa lukee kylläkin vetojärjestelmä: 4X4
Cassu

CJ5 neliveto kysmys

Ongelma ratkaistu... menin naapuri konttoriin... Kaveri vähän nauro ja sano että olen tänään kolmas kun tulee sieltä heille hylsypaperilla. Katsoi otteen ja kysy että onko voima ulosotto: kyllä on. Selvä peli leima paperiin... Voi vittu tätä elämää, noh ensi kerralla viisaampi!!! tiedän kyllä missä käyn jatkossa katsastuksilla!!! Niin ja vielä tsekkas toisen konttorin mielestä liian löysän käppärin ja sano että hyvä tämä on, ei tarvi kiristää
Cassu

CJ5 neliveto kysmys

Niin juu eli se paska katsastusasema on Turun katsastus center, Orikedonkadulla ja se hyvä Orikeden A1 kasastajat
juhap

CJ5 neliveto kysmys

Viesti Kirjoittaja juhap »

Meilläkin huristeltiin Rangella joskus Kekkoslovakian kieltolain aikaan ilman etujortaania eikä ollut konttorimurheita... Ihme nipotusta...  :P
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
A-V

CJ5 neliveto kysmys

Viesti Kirjoittaja A-V »

Liikkeellä tuota katastusmomenttia.. Lieneekö joku kiintiöhylkysääntö tullut? :P
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
tl

CJ5 neliveto kysmys

Viesti Kirjoittaja tl »

Mulla kans kerran mussutti tosta, tosin se oli omaa tyhmyyttä kun jostain hetken mielenhäiriöstä menin valkeakoskelle entiselle valtion konttorille kun sattu oleen lähellä silloista duunipaikkaa. Siinä paikassa ei yksityistäminen ollu vaikuttanu toimintaan muutamassa vuodessa millään lailla johtuen ehkä olemattomasta kilpailusta. Nykyään saattaa olla jo toinen ääni kellossa.
hentpe

CJ5 neliveto kysmys

Viesti Kirjoittaja hentpe »

En tiedä muista konttoreista, mutta tämän kyseisen konttorin kanssa olen tapellut asiakkaiden autojen kanssa useita kertoja. En mene itse ellei ole pakko ja kenellekkään en ole suositellut. En tiedä miksi siellä ei palvelu pelaa? Ainoa konttori Turussa mistä tulee jatkuvasti korviin negatiivista palautetta.

Itsellä nuo katsastus asiat helpottuivat entisestään. Nyt on duunissa saman katon alla A1:en piste. Tuttuja kavereita Myllyn konttorilta hoitamassa asioita siinä, joten ei ongelmaa. Samoin tänne Mynäläpeen on saatu uusi katsastus katsastus asema. Kompusen Sami vetää ja vissiin toi K1:en perustaja hääri taustapiruna. Pitää joskus mennä kattomaan mitä pojat sanoo vaikka Wagosta.
JAMANT
Viesti:

CJ5 neliveto kysmys

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Oikeastihan, jos etukardaani puuttuu, auto ei ole rekisteritietojen mukaisessa kunnossa, ei ole neliveto!! Asetuksen mukaisesti ei pitäisi hyväksyä leimaan, kun ei ole asiat kunnossa...
A-V

CJ5 neliveto kysmys

Viesti Kirjoittaja A-V »

asetus toki voi olla noin, mutta jos nelikko on poiskytkettävissä niin eikös sole sama kun se ettei konttoristi voi hylätä autoa joka katsastetaan ilman takapenkkiä tai vaikka kattoa jos otteessa lukee että se on irrotettavissa...? Näin tuo mua wrankkua katastanut univeresumin vaikein konttoristi joutui ikäväkseen toteamaan.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
maasturi

CJ5 neliveto kysmys

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Toisaalta se noinkin, miten aattelee. Mutta miksei silti se etukardaani voi olla kiinni paikoillaan vaikkei nelivetoa käytäkkään koskaan. Koristeena mutta jos neliveto, kyllä ne osat silti paikoillaan monella :)
Vastaa Viestiin