Cherokeen vilkut
Cherokeen vilkut
Tuollainen pikku vika Cherokeessa. Vilkutettaessa mittaristossa vilkkuu molemmat merkkivalot, aivankuin hätävilkuilla. Ulkona kyllä vilkkuu ihan normisti sekä auto että myös kärry (silloin kun se on perässä).
Ei tuo mua niinkään haittaa, mut kyllästyttää selittää aina uusille kyydissäolijoille tätäkin ominaisuutta. (Se on näis jenkkilotjapaskois aina ollu tälläi, eks tiä)
Missä vika?
Ei tuo mua niinkään haittaa, mut kyllästyttää selittää aina uusille kyydissäolijoille tätäkin ominaisuutta. (Se on näis jenkkilotjapaskois aina ollu tälläi, eks tiä)
Missä vika?
Cherokeen vilkut
Tästä oli ennenkin juttua.
Se on ominaisuus, ei vika.
------------
EDIT
tuossa juttua
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1197545891/4#4
Se on ominaisuus, ei vika.
------------
EDIT
tuossa juttua
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1197545891/4#4
Cherokeen vilkut
Totajoo, sama ominaisuus on kaikissa euroopassa alunperin myydyissä XJ Cheroissa, eli suomiautoissa ja saksantuonneissa.
Ymmärtääkseni melko selkeä korjata, Jamant mulle sen joskus selitti pirun hyvin - muttei enää muista detaileja. Vissiin "vika" on ollut laiskoissa maahantuojissa jotka käyttäneet niitä piuhoja mitä autossa on lisäämättä yhtä (minkä nää eurovalot käytännössä tarvis kun vilkut ja parkit on erikseen).
Ymmärtääkseni melko selkeä korjata, Jamant mulle sen joskus selitti pirun hyvin - muttei enää muista detaileja. Vissiin "vika" on ollut laiskoissa maahantuojissa jotka käyttäneet niitä piuhoja mitä autossa on lisäämättä yhtä (minkä nää eurovalot käytännössä tarvis kun vilkut ja parkit on erikseen).
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
Cherokeen vilkut
Asai selvisi nopeasti, kiitos. En tosin rupea korjailemaan, ellei tule mitään mikä vaatii mittariston irroittamista....
Onpahan ainakin erilainen kuin muilla.
Onpahan ainakin erilainen kuin muilla.
Cherokeen vilkut
uudemmissa ei ole tota ominaisuutta
-
Cherokeen vilkut
Eikä ollut kyllä munkaan ex-Cherossa (vm.1991), siihen lisättiin sivuvilkut itse. Ei tarvinnu vetää uusia piuhoja sen enempää, vähän vaan jatkettiin yhtä.
Ajovalon viereen siihen pitkulaiseen, joka vissiin jenkkimalleissa palaa, tulee myös vilkkupiuha. Siellä on polttimollekin paikka. Siitä otettiin omaan. Tosin mun auto oli ilmeisesti alkujaan mallia Canada, en tiedä onko vaikutusta...
Ajovalon viereen siihen pitkulaiseen, joka vissiin jenkkimalleissa palaa, tulee myös vilkkupiuha. Siellä on polttimollekin paikka. Siitä otettiin omaan. Tosin mun auto oli ilmeisesti alkujaan mallia Canada, en tiedä onko vaikutusta...
Cherokeen vilkut
onjuu, canada/usa on ratkaisu erilainen.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
Cherokeen vilkut
Tuollainen pikku vika Cherokeessa. Vilkutettaessa mittaristossa vilkkuu molemmat merkkivalot, aivankuin hätävilkuilla. Ulkona kyllä vilkkuu ihan normisti sekä auto että myös kärry (silloin kun se on perässä).
Missä vika?
Se kyllä yleistä että jenkkiautoja mollataan pahasti mutta onko käyttökinderit sen parempia. Saksalainen tekee vielä erikoisempia ratkaisuja ja japsit ollut ennen ainakin semmoisia että kun tie aurattu talvella tai karhuttu, sitten välillä auraaja käynyt linja-autopysäkin kautta. Japanilainen auto menee samoja jälkiä ;D ;D ;D Siinä ne ajominaisuudet.. Jeepit menee kiertelemättä suoraan ;)
Cherokeen vilkut
Eikä ollut kyllä munkaan ex-Cherossa (vm.1991), siihen lisättiin sivuvilkut itse. Ei tarvinnu vetää uusia piuhoja sen enempää, vähän vaan jatkettiin yhtä.
Minä en tiedä siitä mitä sähköisesti kytkennöissä canadanpojan tai usapojan eroja. Mutta se työnjälki ja laatu heikkoa canadalaisilla> liekkö sukulais-siirtolais vaikutusta mutta tämän päivän valeot muistuttaa täysin sitä. Ainakin GM pikkareissa näkee eron täysin, sen tietää siitä kumman tekemässä harnessissa häviä johtoa mittaritaulun sisältä> savusta näkee...
Sitten tuo maahantuojan tekeleitä näkee FSJ:ssä myöskin. Kaksinapainen johto viety mittariston taakse vilkkujen merkivaloille, rosvoilla otettuna. Ihmetyttää kun ei voi ottaa suoraan takavaloilta vetokoukun pistorasialle> merkkivaloilta ;D
Vilkuilla ei ole niin paljoa kuormaa kun on pulssijännite. Kuormitusvaikutus pientä kun johdot kestää hetkellisesti mitä vaan.
Sama kuorma silti releen päässä, lisää asennustyötä kun purat lattiaverhoilut auki ja vedät johtoa autoon. Sekin semmoinen 0,5 neliön ohutta karvaa. Ohuempi kuin auton omat johdot...