Normaali aihe XJ-Jeepin vilkut (Luettu 1213 kertaa)
JAMANT
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


JEEP WAGONEER LIMITED
RULES

Viestejä: 3554
Sijainti: ESPOO
Liittynyt: 18.03.03
Sukupuoli: Mies
XJ-Jeepin vilkut
13.12.07 klo 11:38:11
Tulosta viesti  
Kun on ollut aikaisemmin puhetta XJ-Jeepin vilkkujen merkkivaloista, niin nyt kun jouduin asiaan paneutumaan, niin tämmöistä selvisi:

Vilkun merkkivalothan vilkkuu molemmat (määrätyissä XJ-malleissa) vilkutat kumpaan suuntaan vaan, kytkentä on näköjään ihan tehtaan peruja Europe/Export-malleihin, mittariston liittimessä on molemmat lamput kytketty rinnan hyppylangalla (liittimessä valkoinen/vihreä), ja johto tulee suoraan vilkkureleeltä (Pilot-light)!!! Säästetty johtimissa ilmeisesti  Virnistys ...
  
Sivun alkuun
WWW  
IP kirjattu
 
stidi
Hyperaktiivi
****
Poissa


Vanha mies ja Marlin

Viestejä: 1764
Sijainti: Japanila
Liittynyt: 09.07.03
Sukupuoli: Mies
Re: XJ-Jeepin vilkut
Vastaus #1 - 13.12.07 klo 12:45:49
Tulosta viesti  
Nii ja varmaan tehtasalla ajateltu et se on näyttävämmän näköstä ku molemmat merkkivalot välkehtii yhtäaikaa. Jos rele on kolmenapanen, niin oishan se vaatinu kyl yhden narun ja/tai 2 liittintä enempi et molemmat merkkivalot välkkyis suunnan mukaan.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
jamba
Aktiivi
***
Poissa



Viestejä: 516
Sijainti: Ruhtinansalmi
Liittynyt: 08.12.04
Sukupuoli: Mies
Re: XJ-Jeepin vilkut
Vastaus #2 - 13.12.07 klo 20:33:24
Tulosta viesti  
Katos vaan! Mä oon ollu siinä luulossa, että siellä on joku entinen omistaja tehny kytkentöjä. En oo tarkemmin koskaan tutkinutkaan, lähinnä se molempien valojen vilkkuminen ärsyttää perheen kauniimpaa osapuolta. Eli onko helppo korjata tilanne?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
JAMANT
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


JEEP WAGONEER LIMITED
RULES

Viestejä: 3554
Sijainti: ESPOO
Liittynyt: 18.03.03
Sukupuoli: Mies
Re: XJ-Jeepin vilkut
Vastaus #3 - 14.12.07 klo 07:11:39
Tulosta viesti  
jamba kirjoitti 13.12.07 klo 20:33:24:
Katos vaan! Mä oon ollu siinä luulossa, että siellä on joku entinen omistaja tehny kytkentöjä. En oo tarkemmin koskaan tutkinutkaan, lähinnä se molempien valojen vilkkuminen ärsyttää perheen kauniimpaa osapuolta. Eli onko helppo korjata tilanne?


No periaatteessa joo, mittaristo irti ja välijohtojohto poikki, ja siitä johto vasemmalle vilkulle rattipylvään alla olevaan liittimeen ja vilkkureleeltä Pilot-liittimestä johto poikki ja johto kiinni oikealle vilkulle rattipylvään alla liittimeen!!

Periaatteessa helppoa, mutta taas yhden kerran mittariston iiroittaneena, se ei ole mikään helppo rasti  Vihainen , että pitää olla vaikeasti ja ahtaasti rakennettu!!!
  
Sivun alkuun
WWW  
IP kirjattu
 
jamba
Aktiivi
***
Poissa



Viestejä: 516
Sijainti: Ruhtinansalmi
Liittynyt: 08.12.04
Sukupuoli: Mies
Re: XJ-Jeepin vilkut
Vastaus #4 - 15.12.07 klo 18:32:33
Tulosta viesti  
Kiitos!
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun