AMCCF foorumilogo
Normaali aihe Ohimennen.. (Luettu 1034 kertaa)
rebel70
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa



Viestejä: 7699
Sijainti: Kortejoki
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Ohimennen..
30.03.15 klo 21:30:10
Tulosta viesti  
Olin tuossa äsken kartoittamassa vuotoa talousveden runkolinjassa vesiosuuskunnalle. Vuotopaikan oppaaksi tuli vanha mies jonka kävin ottamassa kyytiin. Siinä sitten juteltiin niitä näitä ja mm. missä asun. -niin sulla ion niitä autoja siinä pihassa, amerikkalaisia. totesi mies. Juu, rebeleitä ja jeeppi löytyy.Vastasin. Minullakin oli rebeli, 70 rambleri, taksina aikoinaan. Sitten oli 200 datsun ja plymoutti joka on tuolla tallissa.
On kuulemma suodattimia rebelistä ja kuviakin lupasi kaivella esiiin. Sovimme että haastellaan autoista lisää paremmalla ajalla.  Hymiö Hymiö Hymiö Hymiö
  
Sivun alkuun
YouTube  
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16374
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Ohimennen..
Vastaus #1 - 31.03.15 klo 11:35:18
Tulosta viesti  
nää on melko hauskoja tapahtumia..

Mulla yks vanha naapuri aikoinaan (joskus 2000 alussa kun kerho oli perustettu) totesi että hänelläkin oli Rambler Ambassador. Noo.. tyyppi oli tuolloin yhdennäköinen tuurijuoppo joten en ottanut tuota aikoinaan kovin tosissaan. Myöhemmin ilmeni, että todentotta se Ambassador oli löytynyt ja sain nipullisen kirjallisuutta ja joitain yksittäisiä varalle jääneitä osia. Sen hyllystä löytyivät lisäksi jotkut Ambossa olleet '70luvun lopun erikoisvanteet rättirenkaineen joita kauppasi myös (olikohan satkulla). Hinta oli tuolloin omaan nilkkaan liian kova (vanteet oli 14") ja kukaan tuolloin ei niistä innostunut fooruminkaan kautta joten jäi sille tielleen...

Yllättävän monta omistajaa näillä Ramblereilla on ollut elämänsä aikana, joten sitä kautta kannattaa kyllä kuunnella kaikki turinat ja jutut aina loppuun asti..  Silmänisku
« Viimeksi muokattu: 31.03.15 klo 11:36:26 Kirjoittaja A-V »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
JAMANT
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


JEEP WAGONEER LIMITED
RULES

Viestejä: 3553
Sijainti: ESPOO
Liittynyt: 18.03.03
Sukupuoli: Mies
Re: Ohimennen..
Vastaus #2 - 31.03.15 klo 12:48:58
Tulosta viesti  
... ja mielellään ennenkuin se kertoja ei enään pysty kertomaan... Paljon on tarinoita menetetty, kun ei ole ollut aikaa kuunnella  Surullinen
« Viimeksi muokattu: 31.03.15 klo 12:49:11 Kirjoittaja JAMANT »  
Sivun alkuun
WWW  
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16374
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Ohimennen..
Vastaus #3 - 01.04.15 klo 09:53:06
Tulosta viesti  
Itellä on aina aikaa kuunnella autojutut, mutta osassa tarinoista mieleen tulee loppua kohti että tiesiköhän setä ettei valiant ole rambler jne... Silmänisku
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
KK
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


Javelin AMX -71 rules!

Viestejä: 6210
Sijainti: Vantaa
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Ohimennen..
Vastaus #4 - 01.04.15 klo 11:12:46
Tulosta viesti  
...mikäs se rampleri oikein on...
« Viimeksi muokattu: 01.04.15 klo 20:26:56 Kirjoittaja KK »  
Sivun alkuun
YIMAIM  
IP kirjattu
 
NonSenCe
Hyperaktiivi
****
Poissa


Kirojitushäiröit tarkoituskenmuikasia
.

Viestejä: 1596
Sijainti: Pori
Liittynyt: 29.01.07
Sukupuoli: Mies
Re: Ohimennen..
Vastaus #5 - 01.04.15 klo 17:42:58
Tulosta viesti  
minä oon niin moniruokainen vanhoja autoja kohtaan että yleensä kyllä kuuntelen mielenkiinnolla välittämättä oli se sitten vaikka ramleri tai rysleri kyseessä..

harmi vaan että mun muisti on niin hapero aina etten niitä juttuja kunnolla muista koskaan Hymiö

  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun