Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Jaa-a, mulla taitaa olla ainoot autot, jotka ei oo jääny hankeen jumiin ni ollu takavetosia.
Pompannappi ei jääny millään ja Americaani vaati vähän herkkää varvasvoimaa. Jaa Marlini kyl kerran jäi, mut sillon oli kevät eikä se ihan oikeesti kiinni jääny, suti vaan peilikirkkaalla jäällä. Eli eiks kiinni jääminen oo sitä et tarttee poistuu autosta tekemään asialle jotain?
Muut kulkimet omaavat vain 2 ja kolmepyttyä, kolmepyttysellä tuli saksan reissun jälkeen kans se puol miljoonaa kilomeetteriä täyteen. Sääli et näin myöhään, tokko oon enää olemassa kun sillä miljuuna kilomeetteriä täyttyy, saakohan siihen aikaan enään bentsiiniäkään?
Pompannappi ei jääny millään ja Americaani vaati vähän herkkää varvasvoimaa. Jaa Marlini kyl kerran jäi, mut sillon oli kevät eikä se ihan oikeesti kiinni jääny, suti vaan peilikirkkaalla jäällä. Eli eiks kiinni jääminen oo sitä et tarttee poistuu autosta tekemään asialle jotain?
Muut kulkimet omaavat vain 2 ja kolmepyttyä, kolmepyttysellä tuli saksan reissun jälkeen kans se puol miljoonaa kilomeetteriä täyteen. Sääli et näin myöhään, tokko oon enää olemassa kun sillä miljuuna kilomeetteriä täyttyy, saakohan siihen aikaan enään bentsiiniäkään?
Joskos sitä tolla koittais talven pärjätä

ai jaa sitä o hävitetty toi suakulkine ja siirrytty eliitti autoilijaksi.
Björneborgs Mekaniska Werkstad ;D
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Mikäs ton tehopainosuhde on? Meinaan jos joutuu jeepillä valoissa rinnalle... ;)
Jokseenkn täysin sama, ainakin vielä...
Lissää kuvei, jos jotakuta kiinnostaa
http://smg.photobucket.com/albums/v230/classic66064/bmw/
Lissää kuvei, jos jotakuta kiinnostaa
http://smg.photobucket.com/albums/v230/classic66064/bmw/
komiaa pekka :)

Mulla vaihtu 406 pösö kesän alusta taas vaihteeks tommosee

Ja emäntä ajelee tällä...
no pistetääs iteki kuva, kun tuli hankittua nyt vihdoin sellanen käyttis joka kestää ajoa kesät talvet ja jota ei tartte jatkuvasti säätää.

'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man