904 ja 727
904 ja 727
Onko noitten laatikoitten booreissa eroja? eli joukin joutuu varmaa vaihtaa jos on eroo...
904 ja 727
Toinen kysymys ovatko askit saman mittaiset?
RS
RS
904 ja 727
ei ole, kardaania pitää lyhentää mut eihä se paljoo maksa.. mut tuli mulla semmonenki mieleen jos noi boorit ois samat ni vaihtais 904 hännän tohon 727:kaan.. en tiä käykö keskenään. ei kai noissa muuta pituus eroo ole ku hännässä?? ainaki näin olen ymmärtäny mut korjatkaa jos olen väärässä.. sitten sen viimestää näkee kun saan ton 727 lootan..
904 ja 727
Jos häntä eri mittainen niin myös häntäakseli samassa suhteessa erilainen= molemmat askit levälleen ja akselit vaihtoon.
RS
RS
904 ja 727
tai si vaa lyhentää kardaanin
904 ja 727
Rebeliin makso viime talvena uus kardaani koneistamol 300e, vanhasta vain yoket.
904 ja 727
Rebeliin makso viime talvena uus kardaani koneistamol 300e, vanhasta vain yoket.
ei kai toi lyhennys maksa ku vajaan satasen.. noi mä oon kuullu.. en mä uutta tarvii..
904 ja 727
Juu, vertailukohtana siis vain :)
904 ja 727
aloin purkaan tota 727:kaa.. mut en saa venttiili koneistoo irti. se parkkilukon kara ei suostu tuleen millään sieltä onkalostaan.. tossa 904:sessa se tuli ihan vetämällä mut ei nois pitäis eroo olla... onko jollai ollu samaa ongelmaa??
904 ja 727
aloin purkaan tota 727:kaa.. mut en saa venttiili koneistoo irti. se parkkilukon kara ei suostu tuleen millään sieltä onkalostaan.. tossa 904:sessa se tuli ihan vetämällä mut ei nois pitäis eroo olla... onko jollai ollu samaa ongelmaa??
sain jo irti.. laatikon hännästä piti akselia vähä pyöräyttää ni se vapautti jotenki sen karan.