258?
258?
tämään tuli teursastettua pannuja urakalla tallilla. viimmenen kohde oli joskus ubalta ostettu mylly, ei ollu keinuvipuakseli ollenkaan vaan peltilätkiä jokka oli kannessa kiinni. sytkän ajotus o kuskin puolella lohkoo. pekkaa siinä kiusasin ku hämmästelin pannun omituisa ratkasuja.
258?
Olikos otsikko kysymys?
Jos oli niin kone ainakin 70-lukuinen, uskaltaisin väittää ison kaavelin omaavaksi.
Iskunpituuden mittaamalla selviää onko 258 vai pienempi eli 232 (eikös 199 ollut historiaa 70-luvulla).
Aiheeseen liittyen: itse tarvitsisin täyden sarjan hyviä peltikeinuja ja "pukit" edullisesti.
RS
Jos oli niin kone ainakin 70-lukuinen, uskaltaisin väittää ison kaavelin omaavaksi.
Iskunpituuden mittaamalla selviää onko 258 vai pienempi eli 232 (eikös 199 ollut historiaa 70-luvulla).
Aiheeseen liittyen: itse tarvitsisin täyden sarjan hyviä peltikeinuja ja "pukit" edullisesti.
RS
258?
sytkän ajotus o kuskin puolella lohkoo
??? Häh?? :o :o :o Kuskin puolella?? Enpäs ole sellaista 258:a koskaan nähny!!! Oliskos kuvia??
258?
RS
Siis näitä vai: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=1121
ja pukitkin löytyy hyllystä (ainakin joku määrä), mutta ne ei oo vielä nettikaupassa (just perjantaina niitä kuvailtiin, mutta ei ole vielä netissä)!!
258?
RS
Siis näitä vai: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=1121
ja pukitkin löytyy hyllystä (ainakin joku määrä), mutta ne ei oo vielä nettikaupassa (just perjantaina niitä kuvailtiin, mutta ei ole vielä netissä)!!
Juu juuri tuon näköisiä keinuja (ei paha raha uusista kappaleelta, jos vaa ois rahaa) ja pukit:

Kuva kasikoneeseen, mutta ilmeisesti samat osat sopii myös kuutoseen.
RS
258?
noita keinuvippojen siltoja on kahta mallia, toinen tota alumiiniseosta joka murtuu ja menee vaihtoon liiankin helposti ja sitten sellaset peltisen näköset kantikkaammat (kts. kuva alla) jotka oletettavasti kestää ajoa huomattavasti paremmin (noita alumiinisia mulla on ollut kaseissa 3 settiä, joissa aina vähintään 2 rikki tai melkein just rikki. peltisiä kaks settiä, kaikki ehjiä. Mun veikkaus on että noi peltiset (joissa erillisosina ne keinuvippoihin sisälle menevät "liukupinnat") ovat tarvikeratkaisu...?

nii ja jos siin on sillat keinuvipoissa niin ei se kansi ainakaan 60-lukunen ole. ainakin kaseihin noi sillatut keinuvivut tuli 1974... kutosista en sano varmaksi...

nii ja jos siin on sillat keinuvipoissa niin ei se kansi ainakaan 60-lukunen ole. ainakin kaseihin noi sillatut keinuvivut tuli 1974... kutosista en sano varmaksi...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
258?
Juu, niitä alumiinisia ei mun mielestä oo saanu pitkään aikaan, kaikki on noita peltisiä, joissa on kaksi irto "pivot":ia!!!
Joku määrä on varastossa!!!
Joku määrä on varastossa!!!
258?
Kummalla puolella tuossa on startti?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82