258?
258?
???Nyt en ymmärtäny, miten niin sytkän ajotus kuskinpuolella???? Ei noiden kuvien mukaan ainakaan!!!
258?
Eli ajoitusmerkit jakopäässä edestä katsottuna keskilinjan oikealla puolella. Esim. meikäläisen 65 232:ssa keskilinjan vasemmalla puolella jakopään kopan päällä.
Tallin nurkassa makaava Jeepin 258 näyttää jakopäästä samalta mutta eikös noissa ole sitten startti hantin puolella jos 70-luvun kone???? Americanin 232:ssa muistaakseni kuskin puolella ja 75 Jeepin 258:ssa hantin puolella.
Tallin nurkassa makaava Jeepin 258 näyttää jakopäästä samalta mutta eikös noissa ole sitten startti hantin puolella jos 70-luvun kone???? Americanin 232:ssa muistaakseni kuskin puolella ja 75 Jeepin 258:ssa hantin puolella.
258?
Eli ajoitusmerkit jakopäässä edestä katsottuna keskilinjan oikealla puolella. Esim. meikäläisen 65 232:ssa keskilinjan vasemmalla puolella jakopään kopan päällä.
Tallin nurkassa makaava Jeepin 258 näyttää jakopäästä samalta mutta eikös noissa ole sitten startti hantin puolella jos 70-luvun kone???? Americanin 232:ssa muistaakseni kuskin puolella ja 75 Jeepin 258:ssa hantin puolella.
Niin siis ajoitusmerkit :-[ :-[ :-[
Startti on seiskytluvun koneissa samalla puolen kuin kasissa eli pelkääjän puolella. Ja keinuvivut selkeesti 70-lukua.
258?
Olen kans samaa mieltä että 70-luvun puolelta.
Jakopään ajoitus merkeistä luulisin että 258. Ehkä.
----
Tosta startin sijainnista voi aina väitellä.
Eikös yleisesti ottaen 258 ole isolla kaavelilla ja startti hantin puolella, alhaalla.
Mutta sitten taas ihan ekat 258, oli kuulemma pienellä kaavelilla eli startti kuskin puolella ylhäällä.
Tai näin olen kuullut/ymmärtänyt. Korjatkaa jos olen väärässsä. Mutta tämä kone on selkeästi uudempi.
Tosin kaavelille näkyy olevan sekä iso ja pieni jako.
--------
Laitoinhan minäkin omaan Amboon 258:sin -75 mallin Wagoneerista.
232:sen matala öljypohja piti vaihtaa. Ja laitoin pienellä kaavelilla, eli porailin lohkon persiiseen uusia kiinnike reikiä ja kierteitä. Joten startti on kuskinpuolella.
Jakopään ajoitus merkeistä luulisin että 258. Ehkä.
----
Tosta startin sijainnista voi aina väitellä.
Eikös yleisesti ottaen 258 ole isolla kaavelilla ja startti hantin puolella, alhaalla.
Mutta sitten taas ihan ekat 258, oli kuulemma pienellä kaavelilla eli startti kuskin puolella ylhäällä.
Tai näin olen kuullut/ymmärtänyt. Korjatkaa jos olen väärässsä. Mutta tämä kone on selkeästi uudempi.
Tosin kaavelille näkyy olevan sekä iso ja pieni jako.
--------
Laitoinhan minäkin omaan Amboon 258:sin -75 mallin Wagoneerista.
232:sen matala öljypohja piti vaihtaa. Ja laitoin pienellä kaavelilla, eli porailin lohkon persiiseen uusia kiinnike reikiä ja kierteitä. Joten startti on kuskinpuolella.
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: Su Marras 11, 2007 9:05 pm
258?
Samallalailla ku munkin 258:ssa toi ajoituksen säätö.