PELTISARJOISTA??
PELTISARJOISTA??
Kertokaas suoraan hyviä ja huonoja kokemuksia peltisarjoista, mitkä on hyvät tai huonot sarjat (AMC V8:n koneisiin)!!??
PELTISARJOISTA??
hookerin compit oli komiat. kesti ja tiivistyivät kohtuu hyvin amc:n kasiin. blackjackit mitkä oli aiemmin eivät sopineet dogleg kansiin vaikka olivat niihin tehty (vänkäys/kampeemis harjoitus asennuksessa ja tivisteet paloivat hetkessä). oikeesti jos sanon niin omasta mielestäni HYVIÄ/LOISTAVIA kasiin sopivia peltisarjoja ei ole, jonka vuoksi siirryin noihin Freeflow pakosarjoihin. Ei ole kaduttanut. :)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
PELTISARJOISTA??
Mulla on nyt jotkut halvemmat hookerit, eivät istu, toinen puoli tuli joskus teetätettyä uusiksi ja on nyt ok, toiselle puolen pitäis tehdä sama juttu. Edelliset peltisatsit oli cyclonet ja sopivuus surkea A-V:n kuvaaman lainen.
Jos itse nyt raaskisin, hommaisin Edelbrockin shortyt, ihan varmaan riittää hönkäys liki joka tarpeeseen, istuvat kuulemma just, eikä melkein, lisäetuna vielä maavara ja starttiin kiinnipääsyn helppous.
Jos itse nyt raaskisin, hommaisin Edelbrockin shortyt, ihan varmaan riittää hönkäys liki joka tarpeeseen, istuvat kuulemma just, eikä melkein, lisäetuna vielä maavara ja starttiin kiinnipääsyn helppous.
PELTISARJOISTA??
No tämä kyselyhän on oikeastaan kimboy:n kysymys välitettynä mun kautta ;)!!
Ja tarkoitus laittaa peltisarjat FSJ:n joten ei tartte olla edes shortyt!!
Mutta lisää mielipiteitä/kokemuksia kaivataan asiaan!!!
Ja tarkoitus laittaa peltisarjat FSJ:n joten ei tartte olla edes shortyt!!
Mutta lisää mielipiteitä/kokemuksia kaivataan asiaan!!!
PELTISARJOISTA??
noi mitkälie mulla on tuossa americaanossa niin ei oo tarvinnu kiristellä mutta joutu toisen puolen vääntää kangella paikalleen..
muuten ollu ihan tyytyväinen mutta tulevat kaanossa liian lähelle maata ei muuta vikaa..
muuten ollu ihan tyytyväinen mutta tulevat kaanossa liian lähelle maata ei muuta vikaa..
PELTISARJOISTA??
jeps käväsin jamantilla tänää ja oli puhetta peltiseteistä tulee hankittavaks kunhan tietäisin vain etten osta "huonoja".
PELTISARJOISTA??
jos totta puhutaan niin ihan timantisti istuvia tiiviitä ihania pelti sarjoja ei varmaan edes oo olemassa :-/.
perus vinkki pistät sarjat paikoilleen käytät koneen lämpimäksi, anna koneen käydä ja kiristä sarjojen pultit noin 4-5 kertaa 5 min välein. ja jos jossain vaiheessa ajellessa alkaa kuulua tsupatusta niin äkkiä sarjojen kiristys ennenkun tiiviste palaa.
perus vinkki pistät sarjat paikoilleen käytät koneen lämpimäksi, anna koneen käydä ja kiristä sarjojen pultit noin 4-5 kertaa 5 min välein. ja jos jossain vaiheessa ajellessa alkaa kuulua tsupatusta niin äkkiä sarjojen kiristys ennenkun tiiviste palaa.
PELTISARJOISTA??
...
Laitoin tollaset tilaukseen kohta nähdään millaset ne on
PELTISARJOISTA??
...
Laitoin tollaset tilaukseen kohta nähdään millaset ne on
Niin joo nää ei sitten sovi RHD versioihin :(, onneks on useampi auto niin ei menny ihan hukkaan
PELTISARJOISTA??
Ei ne olis hukkaan menny, paljonko tuli hintaa kaikkineen?