nii, kävin Jamantilta hakemassa 360 nelireikäsen eristeen, jotta lähtis Marlini mukavammin lämpösenä käyntiin. Lievää viilaamista tartti reilille tehä, kun 3 ja neloskurkut oli kyllä jo valmiiks riittävän isot, mut valitettavasti vääräs kohtaa. Ja sitten täytyy tilkitä eristeestä pyyhikjöiden alipainekanava, kun muussa tapauksessa siitä tulee ylimääräinen imuaukko.
Tilkitsemisen ja yhden korvan liimaamisen takia jätin varsinaisen eristeen vielä laittamati, mutta yläpuolisen tiivisteen laitoin jo paikoilleen. Kehno kyllä, en viel tiedä, oliko paksunnoksesta hyötyä, kun kaasarin irrottaminen autto tallista starttaamisessa oivallisesti, mutta senjälkeen ei enää tarvinnu startailla. Mut jos tää kapee tiivisteeristäjä auttaa, niin sit mä en sitä paksuu enää laitakkaan. Varmuuden saan varmaan vasta ensi kesänä. Pakkasella kansi jäähtyy niin nopiaan.
Kaasuvipu taittuu kyl uuteen asentoon viel helposti ja ilman säätöjä kone laulaa yhtäläiillä kuin ennenkin. Lievä kuvitelma on, et bensan kulus laskis, kun se ei höyrysty niin paljon uimurissa.