Mistä valkosivurenkaita?
Mistä valkosivurenkaita?
Pitäs Americaniin saada setti 185/70R14 -renkaita. Mistäs koto-Suomesta saa valkoraitarenkaita edullisesti? Tietty jos ihan kauheisiin hintoihin menee, niin mustia renkaita saa 200 euroa setti kotiin kuljetettuina...
Mistä valkosivurenkaita?
Vammalan Rengaspalvelu ainakin, muutei ihan halpoja... Niitä on joskus tarjolla näillä tavallisilla "rengasjobbareilla", autotallikauppiailla... Kysymällä selviää.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Mistä valkosivurenkaita?
Voi pahus, kun en muista kummien valmistajaa, mut joku pikkumerkki tarjosi ainakin muutama vuosi sitten kapeella valkosivulla olevia ihan perus mustien hinnalla.
Mistä valkosivurenkaita?
Mä ostin ihan siitä toijalan paikallisesta jamati-osasta(eri paikassa kun se varaosaliike), tosin siitä on nyt jo muutama vuosi aikaa. Ne myi silloin jotain cooperin halpamerkkiä, taisi olla dean-tyres.
Mistä valkosivurenkaita?
Sieltä minäkin pyysin tarjousta. Lupasivat katsella ja soittaa. Pitää nyt sit kattoa, kun tosiaan parilla sadalla saa laadukkaat ja turvalliset mustat renkaat.
Mistä valkosivurenkaita?
paikallinen porilainen Vantarengas myy myös tota Dean Tyresiä. Sieltä noi mun Stingeritkin ovat kotoisin.
www.valtarengas.fi
www.valtarengas.fi
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
Mistä valkosivurenkaita?
Emännän auton kesäpyörinä on Deanin valkosivukummit. Ei oo noissa moittimista.
Kai noita valkosivurenkaita saa lähes joka rengasliikkeestä, tosin harvemmin hyllystä. Eli tilauskamaksi menee. toi 14" lienee vaikeampi? Hinta pitäisi olla nykykursseilla edukas, vertailu kannattaa.
Itte haaveilen tohon Americano farkkuun 15" rättirenkaita ohkasella valkosivulla. Hinta tosin moisilla monikertaistuu :-[
Kai noita valkosivurenkaita saa lähes joka rengasliikkeestä, tosin harvemmin hyllystä. Eli tilauskamaksi menee. toi 14" lienee vaikeampi? Hinta pitäisi olla nykykursseilla edukas, vertailu kannattaa.
Itte haaveilen tohon Americano farkkuun 15" rättirenkaita ohkasella valkosivulla. Hinta tosin moisilla monikertaistuu :-[
-
Mistä valkosivurenkaita?
Pitäs varmaan itsekin hommata tohon ´66:een jotku kesänakit...tosin eipä oo vielä vanteitakaan. Tai siis on 14" peltivanteet, mutta kyllä mä haluun väh. 15" 8-)
´59:iin meinasin hommata leveällä valkosivulla olevat vyörenkaat...niitä on mutta ne on aika arvokkaita, joku osastoa 800e/kierros. Saa nyt nähdä tohtiiko sellaisia hommata vai ei, ja saako jostain edukkaammin.
Pitu, kannattaa harkita vielä niitä rättejä...mun kokemuksien mukaan selvästi huonommat ajaa ja herkempiä rikkoontumaan. Onhan ne ihan hienot näköiset, mutta mun mielestä ajettavuus kärsii liikaa suhteessa ulkonäköön --> mä pitäydyn vyörenkaissa.
´59:iin meinasin hommata leveällä valkosivulla olevat vyörenkaat...niitä on mutta ne on aika arvokkaita, joku osastoa 800e/kierros. Saa nyt nähdä tohtiiko sellaisia hommata vai ei, ja saako jostain edukkaammin.
Pitu, kannattaa harkita vielä niitä rättejä...mun kokemuksien mukaan selvästi huonommat ajaa ja herkempiä rikkoontumaan. Onhan ne ihan hienot näköiset, mutta mun mielestä ajettavuus kärsii liikaa suhteessa ulkonäköön --> mä pitäydyn vyörenkaissa.
Mistä valkosivurenkaita?
Ovat paikalliset hurjat käyttäneet sekä irtovalkosivuja, että myös maalanneet mustaa sivua valkoiseksi... ::)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
Mistä valkosivurenkaita?
Eräs Kotkalainen citroenharrastaja sekoitti liitujauhoa kirkkaaseen silikoniin ja värjäsi renkaiden kyljet valkoisiksi. Ongelmana vain oli etuvalkosivujen kellastuminen joka johtui renkaiden lämpiämisestä p***urallissa ja DS:n etupainoisuudesta (n. 800kg etuakselilla).
Valkoinen saniteettisilikoni voisi ajaa saman asian paremmin (ei homehdu). :-/ ;)
Valkoinen saniteettisilikoni voisi ajaa saman asian paremmin (ei homehdu). :-/ ;)