Wagon Jarrut petti
Wagon Jarrut petti
Mistäs lähdetään etsimään vikaa, kun Wagoneerissa jyrkässä rampissa yhtäkkiä jarrupoljin löystyi, Brake-valo syttyi, mutta nesteet ei tullu ulos? Nyt se valo palaa ja jarrut ottaa vasta ihan pohjassa ja heikosti.
Wagon Jarrut petti
olisko tehostimessa vikkaa vikkaa...kalvo?!½?
Wagon Jarrut petti
Ei se niin voi olla, että tehostajassa olis vika. Veikkaisin itse pääsylinteriä, jos kerran nesteetkin on tallessa. Tarkasta nyt kuitenkin kerran vielä ne nesteet, ettei vain olis kuitenkin joku muu sylinteri antautunut
Wagon Jarrut petti
Ääni myös pettäneelle pyöränsyltylle/putkelle/letkulle.
Ihan ekaks tarkasta se putki jonka teit. (liitoksista)
Ihan ekaks tarkasta se putki jonka teit. (liitoksista)
Wagon Jarrut petti
Jos nesteet pysyy poljennasta huolimatta säiliössä, vika pääsylinterissä.
Korjausarja tai uusi pääsylinteri.
RS
Korjausarja tai uusi pääsylinteri.
RS
Wagon Jarrut petti
Jos nesteet pysyy poljennasta huolimatta säiliössä, vika pääsylinterissä.
Korjausarja tai uusi pääsylinteri.
RS
Tai vaan herkistelee kumit ja/tai hoonaa.
Wagon Jarrut petti
Mistäs lähdetään etsimään vikaa, kun Wagoneerissa jyrkässä rampissa yhtäkkiä jarrupoljin löystyi, Brake-valo syttyi, mutta nesteet ei tullu ulos? Nyt se valo palaa ja jarrut ottaa vasta ihan pohjassa ja heikosti.
Mun -76 Cherossa ainut sähköjohto menee siihen "jakohässäkkään" rungossa kiinni ,jos putkipoikki tai
paineet pettää luisti liikkuu ja häiriövalo syttyy .korjatkaa jos olen väärässä.
Wagon Jarrut petti
Niin, siis todellakaan mistään ei tule jarrunestettä ulos, säiliö on täynnä, mutta poljin menee pohjaan ja ottaa pohjassa heikosti (jäällä menee kyllä renkaat lukkoon) ja tuo valo palaa. Eli jotain järjestelmän sisällä on pettänyt.
Wagon Jarrut petti
Niin, siis todellakaan mistään ei tule jarrunestettä ulos, säiliö on täynnä, mutta poljin menee pohjaan ja ottaa pohjassa heikosti (jäällä menee kyllä renkaat lukkoon) ja tuo valo palaa. Eli jotain järjestelmän sisällä on pettänyt.
"Sen valon saa kuitattua" En muista tarviiko toolsia,jakohässäkän päästä painamalla kumituttia
Jamant varmaan muistais.
Paine ero siellä täytyy olla . Ei muuta kun mittari kiinni pääsylinterin lähtöihin.
Wagon Jarrut petti
Jos nesteet pysyy poljennasta huolimatta säiliössä, vika pääsylinterissä.
Korjausarja tai uusi pääsylinteri.
RS
Tai vaan herkistelee kumit ja/tai hoonaa.
Jos pääsylinteri pettää, niin ehkei kannata alkaa enää kumeja herkistelemään.