On toi bensankulutus ihan eri planeetalta Saabiin verrattuna...
tyyli maksaa och rysän arvo ei enää laske mihinkään. ei kaskomaksuja och hualtoja merkkikorjaamossa. tossa kk talvella vuadatti ku rysän arvo laskenu neljässä vuodessa PALJON.
Jep. Toi on oikea helmi, kolme omistajaa joista kaksi sitikkaharrastajia. Auto on käytännössä täysin ruosteeton ja siisti, täydellisellä huoltohistorialla vuodesta '92 asti. Talvirenkaita ei tullut mukana kun ei oo talvella ajettu... ::)
Millä siis ajatte kun ette pääse parhaitten puikkoihin?
itsellä 89v. mitsu lancer , tosi toimiva ja halpoja osia.
mutta kuin pahvia ;D peruutin mattotelineeseen alle kävelyvauhtia ja koko takakulma meni kasaan kylkeä myöten ;D
Löytyy vuoden -98 Opel Astra Farkku. Oon ajanut sillä jo yli 100tkm viidessä vuodessa eikä oo muuta vikaa ollut kuin taakse oon vaihtanut jouset ja iskarit ja jos osia tarvii uusia niin onneksi ne ei oo hinnaltaan kalliita.
Opelixin väri kyllä ainakin erottuu joukosta kun on niitä huoneistokeskuksen oranssia autoja. Väri oli aluksi kyllä outo mutta kun sillä oli tullut ajeltua niin ei se haitannut. Pääasia kun on vaan toiminut.
On toi bensankulutus ihan eri planeetalta Saabiin verrattuna...
tyyli maksaa och rysän arvo ei enää laske mihinkään. ei kaskomaksuja och hualtoja merkkikorjaamossa. tossa kk talvella vuadatti ku rysän arvo laskenu neljässä vuodessa PALJON.
Mun BX:n arvo on niin alhaalla, ettei se enää voi laskea. ;D...Paitsi käyttöarvo. Jos 16 Valvesta haluaa parantaa ajo- ja jousitusominaisuuksia, saa latoa tiskiin euroja ison läjän.
16V on siitä hauska tavalliseen GTi:hin verrattuna, että tehoa on enemmän mutta kulutus on pienempi.