Ja ei tarvitse nollata oikeastaan mitään, kun järjestelmä korjattu ja ilmattu, kone käyntiin (jotta saa alipainetta tehostimelle = voimaa) ja painetaan voimakkaasti jarrua tasaisesti, nollautuu....
Huolsin pääsylinterin, liottelin pari viikkoa takajarrujen ilmausruuveja CRC:llä ja lopulta eilen ne aukesi ja ilmattiin jarrut emännän kanssa. Silloin havaitsin, että edestä taakse menevä pitkä jarruputki on poikki. Melkein pääsi kirosana...
Eilen olin valmis heittämään hanskat naulaan ja viemään Jeepin korjaamolle ohjeilla "Laittakaa jarrut uusiksi!", mutta nukuttuani yöunet päätin, että tilaan vain takapään putket ja letkut ja vaihdan ne itse pihassa. Olishan se kiva JOSKUS päästä ajamaankin tuolla Wagolla...
Eilen olin valmis heittämään hanskat naulaan ja viemään Jeepin korjaamolle ohjeilla "Laittakaa jarrut uusiksi!", mutta nukuttuani yöunet päätin, että tilaan vain takapään putket ja letkut ja vaihdan ne itse pihassa.
Eilen olin valmis heittämään hanskat naulaan ja viemään Jeepin korjaamolle ohjeilla "Laittakaa jarrut uusiksi!", mutta nukuttuani yöunet päätin, että tilaan vain takapään putket ja letkut ja vaihdan ne itse pihassa.
Juu, alkoi jo maku mennä remontista kun haluis ajaakin välillä... pitää sen verran tällä kertaa oikoa, ettei tartte kun rapsia vanhat irti ja uudet tilalle. Vaihdan samalla kaikki takapään putket ja uuden jarruletkunkin sinne. Jos jäljelle jäävät uusimattomatkin päättää kohta rapsahtaa rikki, niin ne on ne helpoimmat ja lyhimmät laittaa sitten kokonaan itse.