Wagon Jarrut petti
Wagon Jarrut petti
Mikäs mahtaa olla vikana wagoneerin pääsylinterissä kun vuotaa paineet aina ylös jarrua painaessa?
Korjaussarja tuli laitettua paikalleen ja edelleen tekee samaa, pitäiskö etujarrupiirissä olla jonkinlainen rajoitusruuvi?
Korjaussarja tuli laitettua paikalleen ja edelleen tekee samaa, pitäiskö etujarrupiirissä olla jonkinlainen rajoitusruuvi?
Wagon Jarrut petti
Mikäs mahtaa olla vikana wagoneerin pääsylinterissä kun vuotaa paineet aina ylös jarrua painaessa?
Vuotaa paineet ylös, minne???
Wagon Jarrut petti
Mikäs mahtaa olla vikana wagoneerin pääsylinterissä kun vuotaa paineet aina ylös jarrua painaessa?
Korjaussarja tuli laitettua paikalleen ja edelleen tekee samaa, pitäiskö etujarrupiirissä olla jonkinlainen rajoitusruuvi?
Juuri tuon saman homman tehneenä: Siellähän oli rajoitusruuvi, eli ensin työnnettiin se mäntä pohjaan, sitten kiristettiin ruuvi, joka pysäyttää männän ulostulon.
Wagon Jarrut petti
Yhdessä kolmesta sylinteristä löytyy stoppariruuvi pohjasta enkä oikeen tiedä että pitäiskö sellanen sieltä löytyä vai ei ;D
Ja juu etupiirin paineet vuotaa polkiessa säiliöön
Ja juu etupiirin paineet vuotaa polkiessa säiliöön
Wagon Jarrut petti
Juuri tuon saman homman tehneenä: Siellähän oli rajoitusruuvi, eli ensin työnnettiin se mäntä pohjaan, sitten kiristettiin ruuvi, joka pysäyttää männän ulostulon.
Ahaa siis ensin takimmainen mäntä pohjaan ja sitten ruuvais sen ruuvin kiinni, täytyypä koittaa jos vika olis siinä sitten :o
Wagon Jarrut petti
Samaa tekee edelleen eli jarrut etupäässä melkeen olemattomat :o
Ei tajuu että mistä vois johtua kun näyttäis kaikki niin hyvältä mut ei niin ei ;D
Ei tajuu että mistä vois johtua kun näyttäis kaikki niin hyvältä mut ei niin ei ;D
Wagon Jarrut petti
Samaa tekee edelleen eli jarrut etupäässä melkeen olemattomat :o
Ei tajuu että mistä vois johtua kun näyttäis kaikki niin hyvältä mut ei niin ei ;D
Onko tossa jarrusylinterin remppaamisessa jotain kikkoja tai joku kohta joka vois tulla kootessa laitettua väärin?
Wagon Jarrut petti
Muistithan ilmata pääsylinterin kunnolla?
Wagon Jarrut petti
Kyllä sitä aina ilmattu on kun paikalleen laitettu.
Aina vaan tekee samaa että poljin menee pohjaan kun hetken polkee >:(
Näkyy olevan joka sylinterissä vähän erilaiset osat sisällä, toisissa männissä on pienet reiät päässä ja toisissa ei. Joissain sylinterereissä on ollu stoppariruuvi ja toisissa ei .
Onko runko kaikissa jenkeissä sama ?
Mitä muuten maksaa uus pääsylinteri?
Aina vaan tekee samaa että poljin menee pohjaan kun hetken polkee >:(
Näkyy olevan joka sylinterissä vähän erilaiset osat sisällä, toisissa männissä on pienet reiät päässä ja toisissa ei. Joissain sylinterereissä on ollu stoppariruuvi ja toisissa ei .
Onko runko kaikissa jenkeissä sama ?
Mitä muuten maksaa uus pääsylinteri?
Wagon Jarrut petti
No niin, tänään sitten suoritettiin kunnon ilmaus ja jarrut heräs välittömästi henkiin :D
Onko takajarruille jotain paineensäätöventtiiliä kun takapää menee ennen etupäätä lukkoon, tais sitten säätää vaan kengät kauemmas.
Onko takajarruille jotain paineensäätöventtiiliä kun takapää menee ennen etupäätä lukkoon, tais sitten säätää vaan kengät kauemmas.