pörpör - A-V:n mopoprojektia

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja A-V »

jos muuten jollakin on tuttu tai muu joka tekis hoonauksen+rengastuksen tähän paukuttimeen järkihintaan niin saa ilmoitella... ::)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja raipe »

tässä ittelläki o mopokume päällä. eli pari marsuu och lasse pistetään vaihtoon/myydään mopedin hankkimiseksi, saas nähdä kuinka käy. tossa olis 2000 mallinen mopo tarjolla eikä tarvis antaa ku pari miinaa.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja A-V »

Mulle ei kakspyörästen puolella ole niin merkitystä merkillä tai maalla, mutta mallilla sitäkin enemmän. Tommonen bobber tyyli on aina iskenyt ihan sadalla ja siihen suuntaan tääkin varmaankin nojaa jo nyt ja jatkojalostuu tehokkaasti.



Eipä tässä HD:ta merkkinä vastaan mitään ole ja jos olisivat loogisemmin hinnoiteltuja niin sellanen vois löytyä nyt omastakin tallista - mutten mä ala kymppiä maksamaan moposta.. ei anna niska periksi maksaa enempi moposta kuin mitä omasta harrasteautosta. Niinjoo ja varmaankin selvää että luotettavuus on tälläselle työmatkakikottimelle aika tärkeä juttu...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Enzo
Viestit: 1241
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 10:46 am
Paikkakunta: Tampere

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja Enzo »

Eikös nyky HD:t ole aika luotettavia. Toista se oli 80- luvulla AMF:n aikaan... AMF= Arbeit Macht Frei. ;D ;D
ScaliS
Viestit: 216
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 3:25 pm

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja ScaliS »

HD:eet on hirveitä :D :D ite kesällä ajelin 1200 sportaboutilla jonkun kilsan ja en tykänny yhtään...liikenne valoissa ei horisonttia erota kun täristää ja kun ajoi kovempaa kun 80km/h niin vielä vähemmän erotti...kyllä se rivi 4 on kiva mopossa..
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja A-V »

en osaa sanoa, kokemukset harrikoista hyvin vähäisiä. tää oma paukutin osuu vaan lähemmäs tämän hetken tarpeita ja mahdollisuuksia. ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
ScaliS
Viestit: 216
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 3:25 pm

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja ScaliS »

niin ja on se japsi kestävämpi mopottimissa kun jenkki...todistettiin viime kesänä sen 15000 kertaa.
stidi
Viestit: 324
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 9:58 am

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja stidi »

Jotenki tää keskustelu vaikuttaa siltä ettei tästä kerhosta ole muita tulossa ens kesän kisoihin Saksaan?
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja tl »

Vanhassa amerikkalaisessa moottoripyörässä on sama hyvä puoli kuin vanhassa amerikkalaisessa autossa, niitä ei ole tehty kertakäyttöiseksi ja niihin saa varaosia vaikka olisivatkin yli kymmenen vuotta vanhoja
Jokke
Viestit: 48
Liittynyt: La Huhti 05, 2003 3:55 pm

pörpör - A-V:n mopoprojektia

Viesti Kirjoittaja Jokke »

Britti pyörää tekis kyllä mieli kovasti,mutta rahkeet ei riitä tällä erään. Täytyy tuskaansa helpottaa ja illalla mentävä rassaamaan tota katuenduro mopoa, Honda 250 xl vuosmalli on jostain 70-80 luvun taitteesta. Ennen sen kuntoon saantia täytyy körötellä Soliferilla :-[. Kohta on vuos ajeltu soliferilla,eli siihen alkaa jo kummasti tottua ja ajelu ei enää pistä naamaa virneeseen. Pikeemminkin alkaa nuo suupielen menee alaspäin.
Vastaa Viestiin