pörpör - A-V:n mopoprojektia
pörpör - A-V:n mopoprojektia
jos muuten jollakin on tuttu tai muu joka tekis hoonauksen+rengastuksen tähän paukuttimeen järkihintaan niin saa ilmoitella... ::)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
pörpör - A-V:n mopoprojektia
tässä ittelläki o mopokume päällä. eli pari marsuu och lasse pistetään vaihtoon/myydään mopedin hankkimiseksi, saas nähdä kuinka käy. tossa olis 2000 mallinen mopo tarjolla eikä tarvis antaa ku pari miinaa.
pörpör - A-V:n mopoprojektia
Mulle ei kakspyörästen puolella ole niin merkitystä merkillä tai maalla, mutta mallilla sitäkin enemmän. Tommonen bobber tyyli on aina iskenyt ihan sadalla ja siihen suuntaan tääkin varmaankin nojaa jo nyt ja jatkojalostuu tehokkaasti.
Eipä tässä HD:ta merkkinä vastaan mitään ole ja jos olisivat loogisemmin hinnoiteltuja niin sellanen vois löytyä nyt omastakin tallista - mutten mä ala kymppiä maksamaan moposta.. ei anna niska periksi maksaa enempi moposta kuin mitä omasta harrasteautosta. Niinjoo ja varmaankin selvää että luotettavuus on tälläselle työmatkakikottimelle aika tärkeä juttu...
Eipä tässä HD:ta merkkinä vastaan mitään ole ja jos olisivat loogisemmin hinnoiteltuja niin sellanen vois löytyä nyt omastakin tallista - mutten mä ala kymppiä maksamaan moposta.. ei anna niska periksi maksaa enempi moposta kuin mitä omasta harrasteautosta. Niinjoo ja varmaankin selvää että luotettavuus on tälläselle työmatkakikottimelle aika tärkeä juttu...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
pörpör - A-V:n mopoprojektia
Eikös nyky HD:t ole aika luotettavia. Toista se oli 80- luvulla AMF:n aikaan... AMF= Arbeit Macht Frei. ;D ;D
pörpör - A-V:n mopoprojektia
HD:eet on hirveitä :D :D ite kesällä ajelin 1200 sportaboutilla jonkun kilsan ja en tykänny yhtään...liikenne valoissa ei horisonttia erota kun täristää ja kun ajoi kovempaa kun 80km/h niin vielä vähemmän erotti...kyllä se rivi 4 on kiva mopossa..
pörpör - A-V:n mopoprojektia
en osaa sanoa, kokemukset harrikoista hyvin vähäisiä. tää oma paukutin osuu vaan lähemmäs tämän hetken tarpeita ja mahdollisuuksia. ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
pörpör - A-V:n mopoprojektia
niin ja on se japsi kestävämpi mopottimissa kun jenkki...todistettiin viime kesänä sen 15000 kertaa.
pörpör - A-V:n mopoprojektia
Jotenki tää keskustelu vaikuttaa siltä ettei tästä kerhosta ole muita tulossa ens kesän kisoihin Saksaan?
pörpör - A-V:n mopoprojektia
Vanhassa amerikkalaisessa moottoripyörässä on sama hyvä puoli kuin vanhassa amerikkalaisessa autossa, niitä ei ole tehty kertakäyttöiseksi ja niihin saa varaosia vaikka olisivatkin yli kymmenen vuotta vanhoja
pörpör - A-V:n mopoprojektia
Britti pyörää tekis kyllä mieli kovasti,mutta rahkeet ei riitä tällä erään. Täytyy tuskaansa helpottaa ja illalla mentävä rassaamaan tota katuenduro mopoa, Honda 250 xl vuosmalli on jostain 70-80 luvun taitteesta. Ennen sen kuntoon saantia täytyy körötellä Soliferilla :-[. Kohta on vuos ajeltu soliferilla,eli siihen alkaa jo kummasti tottua ja ajelu ei enää pistä naamaa virneeseen. Pikeemminkin alkaa nuo suupielen menee alaspäin.