Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Jonkinasteista tekohengitystä??? :-/
Jonkinasteista tekohengitystä??? :-/
hihnaa, kannentiivistettä ym. pientä, tuon renkaan takaa saa kmpuran pultin irti
Mulla Astra Sportissa meni kansipahvi toistamiseen alle vuoden sissään... joten vaihdoin koko konneen! Vielä on muutama osa irti, mutta eiköhän se pian ala oleen kunnossa...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Tuli tossa hommattua emännälle Pontiac Safari stw -89,mahtuu noi penskan rattaat ja muut kamat vaivatta kyytiin.Ja on paljon miellyttävämpi ajella verrattuna corollaan. [smiley=cheesy.gif]
Noita Fjordeja pakkaa olemaan, kun oon jo 15 vuotta ollut ko.merkin hommissa.
En ole mikään ford fanaatikko, mutta edullisinta on päristellä näillä kun niiden kanssa on oppinut puljaamaan ja osat on aina lähellä kun tarvii.
Itse lähden yleensä jollakin, joka sattuu siinä pihassa olemaan ja emäntä ajelee -01 galaxilla, johon mahtuu koko popula kerralla.
En ole mikään ford fanaatikko, mutta edullisinta on päristellä näillä kun niiden kanssa on oppinut puljaamaan ja osat on aina lähellä kun tarvii.
Itse lähden yleensä jollakin, joka sattuu siinä pihassa olemaan ja emäntä ajelee -01 galaxilla, johon mahtuu koko popula kerralla.
Missäs firmassa? Meitä ovaalilta leipänsä saavia on sit jo kolme tässä kerhossa.
Rengastien autohuolto oy
Eli Seinäjoen fjord huoltohan se on.
Ai kukas se kolmas on ?
Eli Seinäjoen fjord huoltohan se on.
Ai kukas se kolmas on ?
RamiS..........myy hoppaa pääkaupunkiseudulla.
RamiS..........myy hoppaa pääkaupunkiseudulla.
Hyvinkäällä. ;)
RS