startti pyörittää huonommin lämpösenä
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Mistä johtuu että kylmänä starttimoottori pyörittää konetta oikeinkin iloisesti, mutta lämpösenä ei meinaa millää jaksaa? Jos kone ei lähtis käyntiin noin hyvin ku se ny lähtee, niin käynnistymättä olis jääny monet kerrat.
Ja ei, nyt ei kaivata "huono startti, vaihda uus" vastauksia, tokihan se vika siinä startissa on, mutta mistä tuo oikeastioikeasti johtuu?
Ja ei, nyt ei kaivata "huono startti, vaihda uus" vastauksia, tokihan se vika siinä startissa on, mutta mistä tuo oikeastioikeasti johtuu?
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Lämpimänä puristukset kuormittaa enemmän kuin kylmänä.
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Lämmöllä vois olla jotain tekemistä asian kanssa...? Sullahan on startti samalla puolella kun pakoputki(?), kokeiles pistää joku lämpösuoja (peltilevy tms) eristeeksi...?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
startti pyörittää huonommin lämpösenä
voisko vika olla jossain muuallakin..
jos se tavallaan "kakistelee vastaan kuumana" niin voisko viitata ajoitus ongelmaan???
jos se tavallaan "kakistelee vastaan kuumana" niin voisko viitata ajoitus ongelmaan???
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Jup, ekaks mäki epäilisin liian myöhästä sytytystä tai sitten kannentiiviste vuotaa vettä palotiloihin, mutta ep. tod. näk. kun lähtee hyvin käyntiin. Jos ei selvii heti, niintulppien väristä pääsee paljon päättelemään. Aniharvoin on kyl tullu sellasia vastaan, jossa startin laakeri (nimenomaan kuulalaakeri, liukulaakerilla liki mahdotonta, paitsi omilla virityksillä) on lämpösenä jumittanut ankkuria ja kun kampee vinoon, niin pyörintäkin hyytyilee.
-
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ti Kesä 19, 2007 5:10 am
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Asiasta sen tarkemmin tietämättä voisin olla A-V:n kanssa samoilla linjoilla. Mopsin Slant Sixissähän tuo on suorastaan ominaisuus että lämpösenä lähtee vähän huonommin, johtuen juuri tuosta startin lämpenemisestä...
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Lisäksi jos on startin helat (laakerit) väljät, ankkuri pääsee liikkumaan liikaa sivusuunnassa. Startin peruskunnostus ja lämpösuojapelti auttaa asiaan
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Laakerit, väljät tai sopivat, on tiiviimmät lämpösenä ku kylmänä, elikkä väljän startin pitäis kyl pyörittää paremmin.
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Laakerit, väljät tai sopivat, on tiiviimmät lämpösenä ku kylmänä, elikkä väljän startin pitäis kyl pyörittää lämpimänä paremmin, ei välttämäti hyvin.
startti pyörittää huonommin lämpösenä
Samaa ongelmaa ollu noissa GM:än piilofarmeissa. Muistaakseni omassa Buickissani päädyin startin vaihtoon. Kannattaa kuitenkin ensin katsoa se startti läpi, jos vaikka menis ihan kulutusosien vaihdolla.