leffa-ramlerit
leffa-ramlerit
Discovery of the Witches - sarjassa XJ Wagoneer
leffa-ramlerit
Above Suspicion leffassa tytteli ajelee Jeepillä ja vilahtaa tuossa ainakin kerran farmari Hornetkin.
leffa-ramlerit
Ylellä juuri alkaneessa WHITE WALL-sarjassa vilahtaa jaksossa 6 Rambler American STW -67 laatuvaunu.Aika tuttu auto ainakin mulle ;).
leffa-ramlerit
Baywatchia kattonu pari jaksoa ja siinä Hasselhoffin pihassa on seissyt farkku Hornetti.
leffa-ramlerit
Ylellä juuri alkaneessa WHITE WALL-sarjassa vilahtaa jaksossa 6 Rambler American STW -67 laatuvaunu.Aika tuttu auto ainakin mulle ;).
[ch128513][ch128513] harvemmin näen muuten unia. Vielä harvemmin että niitä muistaa aamulla, mutta joku päivä taaksepäin tai siis yö, näin unta että yht'äkkiä istuin Tapsan Americanassa ja ajeltiin vanhaa tietä ja kehuin että kyllä siinä on vaan hyvä kyyti. [ch128518][ch128518][ch128518] mulla taitaa olla ikävä mun vanhaa americanaa. Vai johtuuko se tuosta Kerosenen myynnissä olevasta kopasta tuolla pohjosessa [ch128521][ch128521][ch128521]
leffa-ramlerit
Ei leffasta vaan Amerikan kovimmat keräilijät sarjasta :)
Päänsärkyä aiheutti varkaat :(

Päänsärkyä aiheutti varkaat :(

leffa-ramlerit
Tuo voisi vaikka olla mun Jeepsteri, mutta se on ollut jo 80-luvulla. Sama väri ja kuntokin varmaan.... siis kaamee. Tuossa on nuo rappuset takapenkkiläisille, mit mulla ei ole ollut lainkaan... >:(
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
leffa-ramlerit
Tuo voisi vaikka olla mun Jeepsteri, mutta se on ollut jo 80-luvulla. Sama väri ja kuntokin varmaan.... siis kaamee. Tuossa on nuo rappuset takapenkkiläisille, mit mulla ei ole ollut lainkaan... >:(
Äkkiäkös näppäränä miehenä rakennat tuollaisen "rappusen" autoosi.....? ;)
leffa-ramlerit
Ramblerilla saa pillua ja Ramblerissa saa munaa.
Wi-Auton vaihtoautorivistä ei tarvitse valita ”the Machine” kun kuskina on autokauppis Jörn ”the sex Machine” Donner
Sensuroitu elokuva Krapula joka periaatteessa om sama kun aikaisemmin ilmestynyt Hellyys jossa näyttää olevan samanlainen kohtaus
siinä 24 min kohdalla
https://areena.yle.fi/1-1715866
Wi-Auton vaihtoautorivistä ei tarvitse valita ”the Machine” kun kuskina on autokauppis Jörn ”the sex Machine” Donner
Sensuroitu elokuva Krapula joka periaatteessa om sama kun aikaisemmin ilmestynyt Hellyys jossa näyttää olevan samanlainen kohtaus
siinä 24 min kohdalla
https://areena.yle.fi/1-1715866