Kasi kutosen paikalle
Kasi kutosen paikalle
No noin vanhasta AMC:sta ei mitään hajua, mutta Javessa muuttui/muuttuu:
-Koneen kiinnikkeet
-Pakoputkisto. (valusarjoilla olisi ollu helpompi homma)
-Syyläri isommaksi
-Saatat joutua modaamaan öljypohjaa. (riippuu missä kohtaa etupalkki)
-Luonnollisesti kutvosen loota ei käy (oletan että kyseessä oli rämpylän oma kutvonen)
Kun vaihdat lootaa niin kardaani ei käy (liian pitkä/lyhyt +lootan puoleinen ristikko erilaiseksi)
-Rattikarahkan liikerata muuttuu. Samoin vivusto. (ks. ed. kohta)
Käy kattomassa mun kotisivuilta , siellä lisää juttua & kuvia.
-Koneen kiinnikkeet
-Pakoputkisto. (valusarjoilla olisi ollu helpompi homma)
-Syyläri isommaksi
-Saatat joutua modaamaan öljypohjaa. (riippuu missä kohtaa etupalkki)
-Luonnollisesti kutvosen loota ei käy (oletan että kyseessä oli rämpylän oma kutvonen)
Kun vaihdat lootaa niin kardaani ei käy (liian pitkä/lyhyt +lootan puoleinen ristikko erilaiseksi)
-Rattikarahkan liikerata muuttuu. Samoin vivusto. (ks. ed. kohta)
Käy kattomassa mun kotisivuilta , siellä lisää juttua & kuvia.
Kasi kutosen paikalle
Ja vähintään 10" rumpujarrut tai/ja levyt. 8)
Kasi kutosen paikalle
::) Varmasti joutuu säveltään jotain, mut ei toi niin kamala homma ole kun kyselet ja saat vastauksia niin voit hommata tarvittavat osat/ materiaalit valmiiksi niin itse työhön menee vain muutama päivä. ::)
Kasi kutosen paikalle
Tossa on alunperin putkikartaani, joten myös perän tuenta muuttuu koko voimalinjan mukana.
Rebelistä tietääkseni saa sovitettua four-linkin tohon.
Nimim: automaattia Classikkiin haaveileva
Rebelistä tietääkseni saa sovitettua four-linkin tohon.
Nimim: automaattia Classikkiin haaveileva
Kasi kutosen paikalle
mut sitä mä en ymmärtäny et miten niin vanha AMC ???
Kasi kutosen paikalle
No onhan toi -66 ihan ikäloppu..
..Kun vertaa tohon hädintuskin museoikäiseen -71:een ;D ::)
..Kun vertaa tohon hädintuskin museoikäiseen -71:een ;D ::)
Kasi kutosen paikalle
Kyllä niitä aina kaupan on..Seurailee vaan eri foorumeita ja nettikauppoja ja semmosia :)
Kasi kutosen paikalle
Kaivoinpa tällaisen topikin.
Meneeköhän tommonen AMC:n kasi americaniin kutosen tilalle iisisti 904:n etupuolelle? Omasta mielestä tuntuis aika iisiltä vaihdolta. Tuntuis olevan helpommin saatavilla noi 304:n osat kun 258:n ja ei toi kutosen rakentaminen yhtään halvempaa ole ainakaan. Jos jostain sais edullisen ehjähkön kasin, niin tulis varmaan edullisemmaks kun virittää 258. Meinasin jokatapauksessa vaihtaa jarrut ja lukkoperän.
Meneeköhän tommonen AMC:n kasi americaniin kutosen tilalle iisisti 904:n etupuolelle? Omasta mielestä tuntuis aika iisiltä vaihdolta. Tuntuis olevan helpommin saatavilla noi 304:n osat kun 258:n ja ei toi kutosen rakentaminen yhtään halvempaa ole ainakaan. Jos jostain sais edullisen ehjähkön kasin, niin tulis varmaan edullisemmaks kun virittää 258. Meinasin jokatapauksessa vaihtaa jarrut ja lukkoperän.