Lähinnä mittaristo prakasi, pätki sähköjä, sytytteli vikavaloja ymsp.
Tästä oppi sen, et jos haluaa saabin, niin täytyy ostaa oikea saabi, jos taas ooppelin niin sit ostaa sen ooppelin, tuossa vehkeessä yhdistyi molempien paskimmat puolet.
noo,meille tuli sit 3 neoni :P :P tai oikeastaan plymouth neon 2d coupe :o :o vähän harvinaisempi kyl ja oikee neekeri malli eli eip juuri varusteita ja lisäksi manuuaali >:(
Säästeliään miehen jenkkituonti.........siinähän olis ainesta vaikka mihin tunarointeihin. ;)
Ite kerkesin ajaan omalla sorataakalla 100tkm. Kansipahvi, etupyörien laakerit, jäähdytin, laturi, umpio, pakoputki, vähän hitsaushommaa.....tuulilasi ja vetoakselit jäi seuraavan omistajan murheeksi. Loppupeleissä hintaansa nähden erittäin hyvä ostos. Osta uusi auto ja koita ajaa sillä 4 vuotta ja 100tkm 1500€ arvon alenemalla ja 1500€:n korjauksin niin hakea pojat saa.
Tulipa ajeltua vuosi ja 15 tkm tollasella erikoisemmalla ja hilpeällä härvelillä ilman murheita ja kun myyytiin saatiin 200 egeä vähemmän, kuin mitä maksettiin. Ei taida heti onnistua uusix.
Focus sytytti juts ESP System Failure valon, netin mukaan saattaa maksaa paljonkin sen sammuttaminen. Tosin nyt sillä on hauskempi ajaa, kun voi suditellakin halutesaan.
Mitäs vuosimallia se Focus olikaan ? Muistelin tuossa, että siihen ABS/ESP-moduuliin sai nykyään korjauspalikan joka maksoi murto-osan entisestä koko yksikön vaihdosta. Näitä meillä töissä muutamaan autoon vaihdettu, ennen pantiin pumppu/ohjainyksikkö kokonaisuus.