Tulipa ajeltua vuosi ja 15 tkm tollasella erikoisemmalla ja hilpeällä härvelillä ilman murheita ja kun myyytiin saatiin 200 egeä vähemmän, kuin mitä maksettiin. Ei taida heti onnistua uusix.
Focus sytytti juts ESP System Failure valon, netin mukaan saattaa maksaa paljonkin sen sammuttaminen. Tosin nyt sillä on hauskempi ajaa, kun voi suditellakin halutesaan.
Taitaa olla yks Focuksen perionkelmista > ABS-yksikön sisällä hajoo yks anturi > ABS-yksikön venttiilikoneisto pitää vaihtaa ja rempalla hintaa noin 470€ > koko ABS-kikkula makso jotain 1500€
Tällaisella häristimellä on ajeltu viime aikoina. Tuli pikkuinen pakko, kun -99 Transitti katkaisi keinuvipuakselinsa. Ei olis kannattanut kokeilla niitä ilokaasuja...
Aerosmithin/Möhköfantin leima on hieman pitkänä, mutta eikös tiliikennelaissa ollut maininta, että "amerikkalaisen ajoneuvon ollessa kyseessä ja suurta varovaisuutta noudattaen vuositarkastuksen ajankohdalla ei ole niin väliä" tai jotain sinne päin ;D ;D ;D
Rekkari ei ainakaan ihan heti soita kelloja........voi olla, et on totakin tullut jossain vaiheessa näpelöityä.
Itellä on uuden käyttiksen haku edessä. Piti vaan tehdä ensin periaate päätös, et ostaakko hiukan kalliimpi (no mun tapauksessa silti muutaman tonnin laite) vai ns. tonnin pommi. Mieli tekee edelleen sitä Willystä ja rahaa pitää saada sivuun, niin taitaa mennä sen pommin hommaamiseksi. :P
noi weldin kisavanteet sopii kyllä tohon aerostaariin yhtä hyvin kun 15" centerlinet mopoautoon (jooo sellanen yhdistelmä on tullut bongattua...). Tai entie, toisaalta nuo tuo kyllä asennetta... ;)
noi weldin kisavanteet sopii kyllä tohon aerostaariin yhtä hyvin kun 15" centerlinet mopoautoon (jooo sellanen yhdistelmä on tullut bongattua...). Tai entie, toisaalta nuo tuo kyllä asennetta... ;)
Joo...sattu olemaan ainoat kesäkumit vanteilla, jotka sopi ;D
Hetken alla pyöri XJ Limitedin alut, mutta oli liian ahdasta. Takajouset(kierre) jouduin vetämään 2T kuormaliinalla lähemmäs keskilinjaa, kun nappas siinä määrin kiinni renkaisiin ;)