Tuossa kokeilin suikkaa käymään jotta sais uutta rojektia sisään (kardaanit ja öljynjäähdytin tosin vieläkin tekemättä..) ja eikös käry käyny!
eli miten laturi voi itekseen mennä oikariin?
Ei lataa enää ja haisee palaneelle sähkölle..
Olisko jäänyt mutaa sisälle edellisen safarin jäljiltä ja käämit ottaneet yhteen?
Vai mikä kärtsäs? Kunnon savumerkit antoi ja päätin siirtää bensaletkun jonnekin muualle kuin laturin jalan viereen..
Laturi kuoli ilman syytä?
Laturi kuoli ilman syytä?
Kaikki kulluu mikkä hemppaa ja hemppakin kulluu...
Tai nykyaikaisemmin:
tekNOLOgia.
Tai nykyaikaisemmin:
tekNOLOgia.
Laturi kuoli ilman syytä?
no periaatteessa eikö vesikin riitä?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Laturi kuoli ilman syytä?
Kait noille riittää mikä vaan, Javen laturikin kuoli miitin kotimatkalla ihan vissiin vaan vanhuuttaan, käryn döfä ja sit syttyi punainen tauluun. En viittiny ees avata, uutta vaan tilalle ja taas lataa.
Laturi kuoli ilman syytä?
Vesi auttaa esim. hiiliä jämähtämään tai todennäkösemmin kollectorin kertynyttä hiilsiltaa johtamaan paremmin, muttei vettäkään jämähtämiseen tarvita. Enempi tod. näk. on lämmöstä jäähtymisestä johtuva oikariin menny tasasuuntadiddodi, hälmöimmässä tapauksessa huono kontakti laturin lähdössä ja sähkön haju johtuu siitä. Keripäädiodit ei sitä kyllä kestä, mutta modernit silikonididodit kestää.