koska kukaan paremmin tietävä ei näemmä ole vielä vastannut niin voihan mä tähän kirjata mitä mun ´67 käyttömanuaalissa kerrotaan 232 koneen arvoista. saahan noistakin kai jotain osviittaa..
sytytystulpan kärkiväli 0.84-0.94mm
katkojan kärkiväli 0.40mm
katkojan nokkakulma 31-34astetta
katkojanvarren jousipaine 482-595 gr
sytytyksen ajoitus 3 tai 8astetta eykk
(8 astetta korkeaoktaaniselle bensalle, mitä se sitten olikaan v 67?)
joutokäynti nopeus 600rpm
ja edit: löytyy muuten näemmä tietoa tuolta amccf.com tech osiosta. sivun alareunasta specs tune up 2/2
hornet 70 232 säätöarvot hukassa
hornet 70 232 säätöarvot hukassa
tulpat .033-.037"
kärki kulma 36 astetta
sytkä 3 astetta alipaine irti
Noin niinku äkkiseltään tsm:stä katottuna...
kärki kulma 36 astetta
sytkä 3 astetta alipaine irti
Noin niinku äkkiseltään tsm:stä katottuna...
hornet 70 232 säätöarvot hukassa
tässä muutamana iltana oon puuhastellu vähän samojen asioiden kanssa. kone "nakuttaa" eli ennakkoo pois, no nollassa löyty paras ajettavuus noilla kylänopeuksilla. sitten muistin että pari vuatta sitten vaihdoin veltommat jouset jakajaan. ny sitten täytyy ettiä ne jäykemmät takasin. meinaan ne omat mikkä siä oli ni pirun jäykät.
hornet 70 232 säätöarvot hukassa
Myös täytyy muistuttaa kärjettömistä paketeista: crane,ignitor ym. sekä uudemmista jakajista: esim. gm HEI.
hornet 70 232 säätöarvot hukassa
no mulla o toi ingiittorin paketti. tänään pähkäiltiin tallilla äijissä ni enää vaivaa pensapula.
hornet 70 232 säätöarvot hukassa
no mulla o toi ingiittorin paketti. tänään pähkäiltiin tallilla äijissä ni enää vaivaa pensapula.
Orggis mekaaninen bensapumppu riittää jopa 3x 40 Dellorto, missäköhän vika piileskelee?
RS
hornet 70 232 säätöarvot hukassa
kaasarin sisällä.