Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
-
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ti Kesä 19, 2007 5:10 am
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Itsekin tuli pari vuotta ajettua Duetilla käyttöautona. Ei tosin ollu ihan noin nätti. Huvittava laite sinällään, mutta ainaki mun oli aika kylmä talvella. Ja motarilla matkanopeus max. 80 km/h.
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Saattaa olla mullakin kylmä talvella. Tai en tiiä, kunhan huuhtelen järjestelmän puhtaaksi. Nopeutta tolla voi ajaa yli kaheksaakymppiä!!!
Yli 90:ssä meinaa lippa irrota, eli siinä on raja.
Tuliterät takajouset odottaa asennusta.
Huvittava se tosiaan on, mutta sehän siinä just onkin.
Melkein jatkuvasti tulee hymyileviä naamoja vastaan, harva mököttää nähdessään. No, on niitäkin, jotka jo morjestaa sanomalla, että "väärä väritys". Onhan se alkuperäisestä poikkeava, mutta iloisen värinen. Äidit ja lapset tykkää.
Yli 90:ssä meinaa lippa irrota, eli siinä on raja.
Tuliterät takajouset odottaa asennusta.
Huvittava se tosiaan on, mutta sehän siinä just onkin.
Melkein jatkuvasti tulee hymyileviä naamoja vastaan, harva mököttää nähdessään. No, on niitäkin, jotka jo morjestaa sanomalla, että "väärä väritys". Onhan se alkuperäisestä poikkeava, mutta iloisen värinen. Äidit ja lapset tykkää.
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Tuli sit haksahdettua volkkariin ja vielä nokilekaan. Tuttu taksikuski tossa vaan viikonvaihteessa tokas, et jos tosta vanhasta TD Ventosta tonnin joku maksais niin joutais pois. Kysyin et ootko tosissas ja menin ja lupasin ostaa pois. Joku 240tkm näytti olevan mittarissa. Hiukan on sanomista takakanteissa muttei mikään paha. Kahdet renkaat ja huoltokirja.........jos en ite tykkää ajaa niin voishan ton myydäkkin. Jos vaikka sais hiukan välistä kun näyttävät jotain parin tonnin luokka tollasista pyytävän.
Tommonen kasa.............


Tommonen kasa.............


Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Nih, nythä sullon se riisseli... ::)
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Tuo VAG:n moottori on kestävässä maineessa eikä ole janoinen. Ja ah sitä dieselin raksutusta kylmänä pakkasaamuna :D
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Viivi tokas tossa toissa aamuna, et iskä, miks tää käy niinko raktori???
Roope tokas vastaan, et eksä tiijä, et tää on tiisseli.
Vähän hymyilytti eikä ole vielä edes kylmä. Pitäiskö haalia jostain Valmetin tai Valtran teipit kylkeen???? :)
Roope tokas vastaan, et eksä tiijä, et tää on tiisseli.
Vähän hymyilytti eikä ole vielä edes kylmä. Pitäiskö haalia jostain Valmetin tai Valtran teipit kylkeen???? :)
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Eiku voortti ;D
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
=) juuh.. fordson major tarra.. semmone.. tosin toi on enemmän valtran / volvon / massikan värinen tollasena punasena..
riisel pureskelee ruokansa.. pensaat vain lorottavat sen kurkusta alas.
**on topic.. yhä edelleen mennään tolla samalla romulla.. pajero td 86. juuri tais mennä uusi tonni kilometriä rikki.. 183s tai 184s. jos vaikka nyt talven tai ensi kevään aikana etsisi jokun muun.
ja onhan mulla myös foortti ..rikkinäinen seisonnassa.. eskortti vuodelta 90 tms.. 2 ovine laaseri ilman lisävarusteita.. jossa aika saman verran kilometrejä kun tossa paherossa.. koneesta kuuluu meteliä ja öljyvalo palaa lähes koko ajan.. vikaa en tieä.. ei oo katottu. tehot ei oo kadoksissa, nesteet ok, arveltu tähän mennessä: öljypumppu kakkana, askelmerkki hampaan verran ohi, nokka tai kampiakselin laakeri romuna, eli arvailua vain.. jos joku tietää enemmän saa kertoa. olis se sen verran ok kuntoinen käyttis kuitenkin.. vähän ajettu ja ollut lähes uudesta asti tutulla vanhalla miehellä. kytkinkin rempattu juuri.
riisel pureskelee ruokansa.. pensaat vain lorottavat sen kurkusta alas.
**on topic.. yhä edelleen mennään tolla samalla romulla.. pajero td 86. juuri tais mennä uusi tonni kilometriä rikki.. 183s tai 184s. jos vaikka nyt talven tai ensi kevään aikana etsisi jokun muun.
ja onhan mulla myös foortti ..rikkinäinen seisonnassa.. eskortti vuodelta 90 tms.. 2 ovine laaseri ilman lisävarusteita.. jossa aika saman verran kilometrejä kun tossa paherossa.. koneesta kuuluu meteliä ja öljyvalo palaa lähes koko ajan.. vikaa en tieä.. ei oo katottu. tehot ei oo kadoksissa, nesteet ok, arveltu tähän mennessä: öljypumppu kakkana, askelmerkki hampaan verran ohi, nokka tai kampiakselin laakeri romuna, eli arvailua vain.. jos joku tietää enemmän saa kertoa. olis se sen verran ok kuntoinen käyttis kuitenkin.. vähän ajettu ja ollut lähes uudesta asti tutulla vanhalla miehellä. kytkinkin rempattu juuri.
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
CVH koneen öljypumppu on kampiakselin päässä eikä sille ole mitään käyttöakseleita. Jos öljynpainevalo palaa ja kone kolisee, niin laakerit sieltä on menneet. Kaksi kertaa kannattaa kyllä harkita vanhan CVH:n korjaamista, sillä ehjä koneisia raatoja on muutamalla satasella myynnissä. Hyvä kuntoinen Laser malli kannattaa kyllä säilöä ja jos sillä on jonkinlaista tunne arvo, niin mikäs siinä. Muuten vanhaan nelos eskoorttiin rahojensa hakkaaminen on aika turhaa puuhaa.
BTW: kyllä Laserissa varusteissa piisaa...oli digitaalikelloa, kierroslukumittaria, keskuslukkoa.....
BTW: kyllä Laserissa varusteissa piisaa...oli digitaalikelloa, kierroslukumittaria, keskuslukkoa.....
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
ja tässä tuli se osaavan vastaus jota kaipasinkin
CVH koneen öljypumppu on kampiakselin päässä eikä sille ole mitään käyttöakseleita. Jos öljynpainevalo palaa ja kone kolisee, niin laakerit sieltä on menneet.
tätä pelkäsinkin itse..
Kaksi kertaa kannattaa kyllä harkita vanhan CVH:n korjaamista, sillä ehjä koneisia raatoja on muutamalla satasella myynnissä.
jep.. näin aattelin itse tehdä kanssa.. nopeampi ja halvempi vaihtaa kone kuin korjata.. etenkin jos ei ole pelkästä hihnan väärästä asennosta kyse.
Hyvä kuntoinen Laser malli kannattaa kyllä säilöä ja jos sillä on jonkinlaista tunne arvo, niin mikäs siinä. Muuten vanhaan nelos eskoorttiin rahojensa hakkaaminen on aika turhaa puuhaa.
jeph. ei se niin hyvä oo että siksi säästää. ruostetta on ja pikku nirhasuja kun vanha mies on ahtanut minille tehtyyn talliin eskorttia. mutta en vaan raaskinut autoa heti päästää ilmaiseksi romurille keväällä. jos siitä jotain saisi pelastettua tai jopa korjattua halvalla jollekin kauppaautoksi. eihän noiden ehjienkään hinnat enää huimaa.. kahteen sataan taitaa saada ostettua katsastetunkin jo. ja uudemmankin hyvällä tuurilla.
taitaa mennä romuksi. jos vaikka ottaisi sen pyyhkijöiden moottorin yms irti siitä jos joskus tarvii amc:hen laittaa. ei kukaan kaipaa osia eskortista tai orionista. (jep sellainenkin on ylimääräisenä romuna pihassa.. meidän isän entinen)
saa siitä romuna kai sen 30-50e nyt.
BTW: kyllä Laserissa varusteissa piisaa...oli digitaalikelloa, kierroslukumittaria, keskuslukkoa.....
kappas kun en oo huomannukkaan noita kaikkia että ne on lisävarusteita.. vauhtitarrat vain näin :)
tosin.. on muuten eka auto joka mulla on käsissä kulkenut jossa edes ON sähkölukot! hahah.
CVH koneen öljypumppu on kampiakselin päässä eikä sille ole mitään käyttöakseleita. Jos öljynpainevalo palaa ja kone kolisee, niin laakerit sieltä on menneet.
tätä pelkäsinkin itse..
Kaksi kertaa kannattaa kyllä harkita vanhan CVH:n korjaamista, sillä ehjä koneisia raatoja on muutamalla satasella myynnissä.
jep.. näin aattelin itse tehdä kanssa.. nopeampi ja halvempi vaihtaa kone kuin korjata.. etenkin jos ei ole pelkästä hihnan väärästä asennosta kyse.
Hyvä kuntoinen Laser malli kannattaa kyllä säilöä ja jos sillä on jonkinlaista tunne arvo, niin mikäs siinä. Muuten vanhaan nelos eskoorttiin rahojensa hakkaaminen on aika turhaa puuhaa.
jeph. ei se niin hyvä oo että siksi säästää. ruostetta on ja pikku nirhasuja kun vanha mies on ahtanut minille tehtyyn talliin eskorttia. mutta en vaan raaskinut autoa heti päästää ilmaiseksi romurille keväällä. jos siitä jotain saisi pelastettua tai jopa korjattua halvalla jollekin kauppaautoksi. eihän noiden ehjienkään hinnat enää huimaa.. kahteen sataan taitaa saada ostettua katsastetunkin jo. ja uudemmankin hyvällä tuurilla.
taitaa mennä romuksi. jos vaikka ottaisi sen pyyhkijöiden moottorin yms irti siitä jos joskus tarvii amc:hen laittaa. ei kukaan kaipaa osia eskortista tai orionista. (jep sellainenkin on ylimääräisenä romuna pihassa.. meidän isän entinen)
saa siitä romuna kai sen 30-50e nyt.
BTW: kyllä Laserissa varusteissa piisaa...oli digitaalikelloa, kierroslukumittaria, keskuslukkoa.....
kappas kun en oo huomannukkaan noita kaikkia että ne on lisävarusteita.. vauhtitarrat vain näin :)
tosin.. on muuten eka auto joka mulla on käsissä kulkenut jossa edes ON sähkölukot! hahah.