360:seen ruisku
yhdyn edellisen kirjottajan miälipitiseen.
Eli kesä käytössä olevaan vehkeeseen ei kannata investoida...?
Kuka mitäkin haluaa, siitähän se on paljon kiinni.
Oishan se komee pata, kun ois alsakannet ja ruiskut sun muut nykyhifistelyt... Jos olis joutavaa pätäkkää, ni varmaan tommoset ois mun Javenkin nokalla.
Oishan se komee pata, kun ois alsakannet ja ruiskut sun muut nykyhifistelyt... Jos olis joutavaa pätäkkää, ni varmaan tommoset ois mun Javenkin nokalla.
Mulla oli aikoinaan Chevy moottorin päällä tuollainen Edelin kasipisteruutta ja ainakin tuntui selvästi tehokkaamalle kuin ennen
Onhan ruisku aina kaasaria tarkempi. Säädettävyys eri kierrosluku alueille on ihan eri luokkaa kuin kaasarin joten käyttömukavuus paranee varmasti.
Voinko leikkimielisesti huumorilla sanoa, että ne ruiskut kuuluu paloautoon ja maalauksen. Mutta onhan siinä ideakin mutta ei oikein musta sovi tämän ikäisiin autoihin... :)
Jos hienosti puhuttaisi vaikka suihkutusmoottorista. ;) Se tietysti viittaa tuonne lentokone- ja avaruusteknologian puolelle. ;)
Säästäähän se suihku ;D bensaa polttoaineen tehokkaamman annostelun ansiosta arviolta jopa useamman litran sadalla 360:ssa.
Systeemien hintoja en ole vielä onkinut selville, että paljonko pitäisi bensaa "säästää" ennekuin laitteiden osto- ja asennushinta on kuoletettu.
Säästäähän se suihku ;D bensaa polttoaineen tehokkaamman annostelun ansiosta arviolta jopa useamman litran sadalla 360:ssa.
Systeemien hintoja en ole vielä onkinut selville, että paljonko pitäisi bensaa "säästää" ennekuin laitteiden osto- ja asennushinta on kuoletettu.
Jos hienosti puhuttaisi vaikka suihkutusmoottorista. ;) Se tietysti viittaa tuonne lentokone- ja avaruusteknologian puolelle. ;)
loppu elämä.
loppu elämä.
Älä hyvä mies vielä kupahda, silloin se mun ruisku maksoi 15 tmk. Uskoisin että on jo tienannut hintansa takaisin pelkästään bensana käyttömukavuudesta nyt puhumattakaan
vanha aihe, mutta herätellääs..
Holleyltä uus ruisku, sopivuus kaikkiin AMC:n veekaseihin..
http://www.holley.com/types/Terminator%20EFI%20-%204%20BBL%20TBI%20Systems.asp

Näin jenkkireissulla melko paljon mainoksia ko laitteesta muttei yheltäkään varasosamyyjältä tullut oikein faktatietoa. Nyt googlailin tarkemmin ja vaikuttas olevan ihan fiksu systeemi. Tarvii O2 sensorin pakoputkeen, lämpöanturin imusarjaan, mutta muuten kaikki lelut kiinni 'throttlebodyssä' ja ulkonäkö melkolailla sama kun kaasarissa (saa tosiaan myös alumiininharmaana ja kiillotettuna). Hintaluokkana näyttäs olevan noin 1500eur+300eur polttoainepumppu setistä = 1800eur. Ei halpa, mutta mun kilometreillä varmaan maksais itsensä takasin parissa kesässä pienemmällä polttoaineen kulutuksella normiajossa.
tossa asennuksesta:
https://www.youtube.com/watch?v=m7xcH_FVXto
Holleyltä uus ruisku, sopivuus kaikkiin AMC:n veekaseihin..
http://www.holley.com/types/Terminator%20EFI%20-%204%20BBL%20TBI%20Systems.asp

Näin jenkkireissulla melko paljon mainoksia ko laitteesta muttei yheltäkään varasosamyyjältä tullut oikein faktatietoa. Nyt googlailin tarkemmin ja vaikuttas olevan ihan fiksu systeemi. Tarvii O2 sensorin pakoputkeen, lämpöanturin imusarjaan, mutta muuten kaikki lelut kiinni 'throttlebodyssä' ja ulkonäkö melkolailla sama kun kaasarissa (saa tosiaan myös alumiininharmaana ja kiillotettuna). Hintaluokkana näyttäs olevan noin 1500eur+300eur polttoainepumppu setistä = 1800eur. Ei halpa, mutta mun kilometreillä varmaan maksais itsensä takasin parissa kesässä pienemmällä polttoaineen kulutuksella normiajossa.
tossa asennuksesta:
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut