Poratu 0.6 ylikokoon, kone tasapainoitettu, kampura kiertokanget etc... Kampura hiottu ja laakerit uusittu... voi V että sormia kutittaa, vahinko vaan että muut osat tulee vasta tammi-helmikuussa että voi ruveta kasaamaan... :P
Kysymys, unohdin koneistamon sedältä kysyä: Mikä on koneen litratilavuus tolla 0.6 ylikoolla?
Asiahan ei mulle mitenkää kuulu, mut kun katsoo tota hoonausta ni mä käyttäisin sisäänajovaiheessa mineraali 20-50ppistä.
Varmaan tää oli ihan turha kommentti..
Selevä homma pistetään korvan taaksi. Koneistamon setä sano että 500 km sisäänajo jonka jälkeen uudet öljyt sisälle ja menox... onko teitin mielestä noi sisään ajo kilometrit riittävät????
Tärkeämpi on ehkä kuitenkin nokan sisäänajo, katoppas ohjeet mitkä tuli nokan mukana tai sitten valmistajan sivuilta, ja eka öljynvaihto sen jälkeen.
tossa muutama vuosi sitten tallikaverin gm;stä ajettiin nokka "sisään".
20;minuuttia olisko ollu parituhatta jenkaa?. no hyvin selvittiin oltiin varustauduttu palopostin letkulla jäähdytteleen "paikkoja". ei keittäny vaikka oli lämmin kesäsää.