Uretaanipuslat
Uretaanipuslat
Amerikan herkku tuli.Ensi kesänä ei vaivaa g-voimat. Lähetän privaa tai soittelen asianomaisille.
Korruptio T-paidat pidän itse

Uretaanipuslat
hiano homma. eipä noi g-voimat oo tähänasti vaivannu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Uretaanipuslat
voi jehna kun olisin täänkin älynny aiemmin ..kommeet on aarteet :o
Uretaanipuslat
Nykkun kuullaan hinnat ja mikä on laatu, niin uutta tilausta vaan kehiin...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Uretaanipuslat
hieno juttu.
g-voimaa on jopa paikallaan ollessa. ainakin hieman alkoholia ottaneena.
mulla jäi auto katsastamatta viime syksynä pääsyyn ollessa se että noita puslia oli niin monta aivan riekaleina..
tarpeeseen tulevat.
ja korruptiota ei suomessa oikeastaan ole! näin sanoo tutkimukset.. joten kai niille tutkijoille on siitäkin maksettu :)
g-voimaa on jopa paikallaan ollessa. ainakin hieman alkoholia ottaneena.
mulla jäi auto katsastamatta viime syksynä pääsyyn ollessa se että noita puslia oli niin monta aivan riekaleina..
tarpeeseen tulevat.
ja korruptiota ei suomessa oikeastaan ole! näin sanoo tutkimukset.. joten kai niille tutkijoille on siitäkin maksettu :)
Uretaanipuslat
komioita ovat.. hain tänään ne itselleni.
-pitää vastustaa kiusausta avata joka ikinen paketti jotta saisi niitä hypistellä.
ei, en avaa en.
tai jos ny pari avais :)
ihan pari. hi hi hii.. jo joulu joutui.. eikun..
-pitää vastustaa kiusausta avata joka ikinen paketti jotta saisi niitä hypistellä.
ei, en avaa en.
tai jos ny pari avais :)
ihan pari. hi hi hii.. jo joulu joutui.. eikun..
Uretaanipuslat
Oon nyt laitellu noita puslia paikoilleen. Tänään oli vuorossa lehtijouset ja tälläsen ongelman huomasin...

Ja sitten ratkaisu olikin aika simppeli

Muuten oon kyllä ollut hyvinkin tyytyväinen kyseiseen settiin! On meinaa muuten ollu mitat ihan justiinsa. :)
Aika paukkeen saattelemana vanhat on kyllä pois tullu ja mikäs ihme se ku kotoo häädetään :D Tänää meinasin jo et prässi antautuu mut ei si kummista...pelotti kyllä hieman et "jos toi tosta lähtee ni mihin ja kuinka pitkälle... :-/"

Ja sitten ratkaisu olikin aika simppeli

Muuten oon kyllä ollut hyvinkin tyytyväinen kyseiseen settiin! On meinaa muuten ollu mitat ihan justiinsa. :)
Aika paukkeen saattelemana vanhat on kyllä pois tullu ja mikäs ihme se ku kotoo häädetään :D Tänää meinasin jo et prässi antautuu mut ei si kummista...pelotti kyllä hieman et "jos toi tosta lähtee ni mihin ja kuinka pitkälle... :-/"
Uretaanipuslat
tjoo, syynä tohon lienee että veekasimallin lehtijouset on leveemmät kun kuutosen joten ovat tehneet 'tarpeeks' pitkät...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Uretaanipuslat
Nii, tuskimpa se motista johtuu koska tänään kattelin Santerin javee ni siin näytti olevan leveemmät. on pari vuotta uurempi, et oisko se sit syynä? vai että american/jave? tietä häntä.