Kannet paskana...
Kannet paskana...
Summitilla luki että on cross over kannet, mitä se tarkoittaa?
Kannet paskana...
Tarkoittanee kansia, joissa on kanavat, mistä pakokaasut pääsee lämmittämään imusarjaa, edeli tekee molempia. Imarissakin pitää olla samat kanavat, jos tuon lämmityksen haluaa. Mulla on nuo kanavat tulpattu omissa vakikansissa.
Kannet paskana...
Onko tosta Cross Overista mitään käytännön hyötyä? Katselin kuvia ja vahoissa kansissa on Cross Over kanavat?
Kannet paskana...
Liittykös tää nyt siihenkin, että orkkis pakosarjoissa on toisessa se läppä???
Mutta mun Wagossa aikanaan oli performer imari, jossa ei noita kanavia ollut ja myös peltisarjat, eikä mulla ollut mitään ongelmia, vaikka ritsa oli ympärivuotisessa käytössä. Javessakin noi on tulpattu, eikä kaasarissa ryyppyä ja kesäkäytössä pärjää hyvin. Tietäjät kertonee, nää vaan omia kokemuksia.
Mutta mun Wagossa aikanaan oli performer imari, jossa ei noita kanavia ollut ja myös peltisarjat, eikä mulla ollut mitään ongelmia, vaikka ritsa oli ympärivuotisessa käytössä. Javessakin noi on tulpattu, eikä kaasarissa ryyppyä ja kesäkäytössä pärjää hyvin. Tietäjät kertonee, nää vaan omia kokemuksia.
Kannet paskana...
Tässä kuvat vahoista kansista ja rudulla merkattu Cross over kanavat (oletan siis että on ne)
Mua kiinnostaa lähinnä se että kun ostan uudet kannet, täyttyykö niissä olla noi Cross Over kanavat vai ei. Auto on kuitenkin vain kesäkäytössä... Lisäksi kannet ilman kanavia on 100 dollaria halvemmat... :)


Mua kiinnostaa lähinnä se että kun ostan uudet kannet, täyttyykö niissä olla noi Cross Over kanavat vai ei. Auto on kuitenkin vain kesäkäytössä... Lisäksi kannet ilman kanavia on 100 dollaria halvemmat... :)


Kannet paskana...
Mun mielestä ei tarvii, itse tilaisin ilman niitä. Vaikka imarissa lävet oliskin, ei se haittaa.
Kannet paskana...
Ja joskus imusarjan tiivisteessä on peltilätkät näiden reikien peittona, jotka voi ottaa halutessaan pois.
Kannet paskana...
ok kiitoksia, kivempi ostaa kansia kun tietää mitkä ostaa... ;D