Edelliseen viestiini viitataten, aika ja kosteus ovat saattaneet tehdä oikokytkentöjä sulakerasian sisään.
Tätä taustaa vasten voisi olla hyvä siirtyä nykyaikaiseen sulakerasiaan.
RS
american sähköjen kanssa päänsärkyä...
american sähköjen kanssa päänsärkyä...
Sulakerasian voi purkaa avaamalla niitit... Jos korissa on ruostevikaa tuolla tulipellin suunnalla, niin vesi pääsee tekemään tepposiaan...
Liitin aikoinaan tuohon vanhaan rasiaan Bilteman rasian. Kytkin sulakkeiden kannoista johdot niin, että virta menee uusille sulakkeille ja sitten taas vanhan kautta kulutukseen. Samalla saa sulakeet paremmin näkyville, kun uuden rasian laittaa vanhan alapuolelle...
Liitin aikoinaan tuohon vanhaan rasiaan Bilteman rasian. Kytkin sulakkeiden kannoista johdot niin, että virta menee uusille sulakkeille ja sitten taas vanhan kautta kulutukseen. Samalla saa sulakeet paremmin näkyville, kun uuden rasian laittaa vanhan alapuolelle...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
american sähköjen kanssa päänsärkyä...
En ole viitsinyt etsiä niitä sähköjä,mutta sulekerasiassa vika ei ole.Tässä kuva missä näkyy,miten ne johtimet menee.
.
Sitten kuva keskeneräisestä "tuttu v8-lehdestä" Juhan ideoima sulakerasia.
.

Sitten kuva keskeneräisestä "tuttu v8-lehdestä" Juhan ideoima sulakerasia.
