Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Moottori ja loota olis tarkoitus siirtää. Tietysti olisi myös mahdollisuus kaapata AC ja Cruise. Uskoisin, että pikkuperä kestää ton 151 heppaa. Ehkä menis prosenteilla ilman jarrumuutoksia?
Foxissa on outolintu tähän koriin, 200 cid kutonen.
Foxissa on outolintu tähän koriin, 200 cid kutonen.
Mikä kone+vaiht ?
Uteliaisuus se kissankin tappoi... ;)
Uteliaisuus se kissankin tappoi... ;)
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Astro on perustekniikalla 4.3 ruisku ja Th700. Jos taas viittasit Mustangiin, nettiautossa on myynti-ilmoitus josta selviää. http://www.nettiauto.com/ford/mustang/4979880
Viimetalvena oli tässä kylällä myynnissä manuaali Astro (T5 NWC) for 500€. Harmittaa kun en ostanut.
Viimetalvena oli tässä kylällä myynnissä manuaali Astro (T5 NWC) for 500€. Harmittaa kun en ostanut.
Tällä kertaa häpeällisiä tunnustuksia.. :-[
Eli nyt ajellaan Tojolla..
Isäni vaihtoi autoa. Kielsin antamasta vanhaa pois, sentään +20v vähäruosteinen CarinaII. Siistimistä ja pikku fiksiä kaipaa.
Rouva ajeli tolla pari viikkoa viime talvena, muttei sille kelvannut. Pitää katsastaa, niin otin nyt ajoon. Katsotaan meneekö tällä talven yli.. :o

Eli nyt ajellaan Tojolla..
Isäni vaihtoi autoa. Kielsin antamasta vanhaa pois, sentään +20v vähäruosteinen CarinaII. Siistimistä ja pikku fiksiä kaipaa.
Rouva ajeli tolla pari viikkoa viime talvena, muttei sille kelvannut. Pitää katsastaa, niin otin nyt ajoon. Katsotaan meneekö tällä talven yli.. :o

Ei tuossa mitään häpeemistä käyttiksenä oo ::)
Jos järkevä käyttöauto = pienet korjauskulut, niin tommonenhan se on.
Tommosta appivaari ajeli runsaat 12 vuotta, oli 100 Tkm ajettu ostettaessa ja 350 lähtiessä. Eipä sitä juuri korjattu.
Jos järkevä käyttöauto = pienet korjauskulut, niin tommonenhan se on.
Tommosta appivaari ajeli runsaat 12 vuotta, oli 100 Tkm ajettu ostettaessa ja 350 lähtiessä. Eipä sitä juuri korjattu.
samanlainen kakkonen mutta automaatti mulla oli ajossa neljä vuotta neljä vuotta sitten (tai sinneppäin ainakin) ja yhä se puksuttaa meen isän käytössä.
vasta viimisen vuoden aikana sitä on korjailtu vähän.. mun aikana en tehny mitään muuta kuin siis normi öljyvaihdot.. nyt kylläkin etsiskelen puoliksi sille toista autoa koska se alkaa ruostumaan pahaksi jo.
vasta viimisen vuoden aikana sitä on korjailtu vähän.. mun aikana en tehny mitään muuta kuin siis normi öljyvaihdot.. nyt kylläkin etsiskelen puoliksi sille toista autoa koska se alkaa ruostumaan pahaksi jo.
Minun on vaikea erottaa käyttö-ja harrasteautojani toisistaan. No, Wagoneeri on selvä harrastepeli, mutta viime talven ajoin kokonaisuudessaan vanhalla vm. -88 126-korisella Mersulla. Alkukesän ajoin vm.-81 bemarilla ja loppukesä menee aina talven alkuun saakka vm-82 Roverilla. Jotenkin nuo 80-lukuiset miellyttää minua muita enemmän.
- Taidan olla käyttöharrasteautoilija ;).
Tuota tuli nuorempana harrastettua (tai no, oon edelleenkin nuori, kai?).
Käytössä kesät ja talvet oli Wagoneereja, ja sit -64 Chevy.
Ja myöhemmin vähän uudempaa, mutta harrastepeli silti, RamVan.
Mutta kyllä se vaan itsellä kääntyi siihen, että antaa harrasteiden olla vain harrasteita. Ja ajetaan päivittäiset ajot tuoreemmilla vehkaillä...
8-) poika osti "pyhäauton"

-
Nyt o vaan Volvo ja Honda. Eilen tuli myytyä toinenkin harrasteauto pois. Mitäköhän seuraavaksi...