Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
lucifer74

Viesti Kirjoittaja lucifer74 »

Onx noita crysyjä farmina? siis meikäläisen hintaluokassa, alkaa noi voortit kyrsiä..
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Jaloja Fordeja meilläkin nyt kaksi, pitäskö myydä Javelin ja ostaa monta lisää...
hentpe

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Elä hyvä miäs, yks riittää taivaspaikaan. :)

Juu ei oo tota Stratusta farmina.....Pt Cruisereita alkaa saada alta 4 tonnin mutta se jakohihnan vaihto. Et halua tehdä......

Ja noissa halpiksissa on aina askartelemista merkistä riippumatta. Mut kun pysyy yhdessä merkissä, niin yleensä edellisestä kasasta jää aina jotain käyttökelpoista mitä voi hyödyntää seuraavaan. Auton vaihtoväli näissä halvoissa ei vaan saa olla mikään hirveen pitkä.
HV

Viesti Kirjoittaja HV »

Mitä :o yksi Fordiko riittääkin taivaspaikkaan ?

Mä kun oon keränny niitä pihan täyteen varmuuden vuoksi ;)

Virtsalamppuisia Mondeoita olis nyt 4 kappaletta, kaikki kyllä hiljan leimattuja, pistinkin tuonne myydään osastoon yhden.

Niin ja yksi tuoreempi Foordi vaihtui vanhempaan Renaulttiin :o Se löytyy myös tuolta myydään osastolta ..... Renault Mon Amour..vai miten se nyt olikaan ?
lucifer74

Mulle ei taida paikkaa vielä aueta.. Lisää rom.. siis rautaa tontille..

Mätänetistä ei taida saada noita kusilampun muovilevyjä?

Eilen aattelin yhtä kutos monttua - farmina tietty- hakea mutta emännykselle ei ole vielä kerrottu, tosin siinä olis abs ja sutimisenesto (toimiiko, eri asia).. Mutta se kulutus..
ScaliS

Viesti Kirjoittaja ScaliS »

kulkimapelit vaihtuneet

oma käyttis rassi opel>>nissan

sitten tää perhekulkine Grand voyager>>Grand Scenic

98:lla kun ajelee niin pakko vaihtaa pienenmpi kulutteisiin

kuvituksissa ei mitään julkaisua tukevaa informatiivistä tietoa. :)
Pitu

Viesti Kirjoittaja Pitu »

Kun Esco lähti, niin piti taas palata jenkki kantaan. Kangasalta tuli haettua parisatkua ajettu Stratus 2,5 Mitsu V6:lla ja maatilla. Vähän käytön jälkiä siellä täällä mutta kaikki toimii ilmastointia myöden ja ennenkaikkea ruosteeton.

Nyt käydään yhden kaverin kanssa vääntöä jos sais tohon 16" alut. 5x100 jako mun tietääkseni tossa.

Eikös Pitu sulla ollut joku samanlainen??

Ei mun oo, se on rouvan..  ::)

Tosin sillä ajetaan noi perheen yhteiset ajot.

Tykätään kyllä, aika komian auton saa kohtuulliseen hintaan. Ei toikaan uusi oo. Kädet on jo saatu likasiksi..  ;)

Juu jako on toi 5x100. Siihen pitäis olla tarjontaa. En tosin oo tarkistanu muita mittoja (napa, offset) Miten Ooppelin, Nissanin, BMW:n ym. vanteet sopii.

Onx noita crysyjä farmina? siis meikäläisen hintaluokassa, alkaa noi voortit kyrsiä..

Ei oo, noi tila-autot on US-autoissa pitkälti täyttäny sen paikan.

Ja väitän, ettei teidän perhe ei mahdu PT Cruiseriin. ( =Neon kalliimmassa paketissa)

Komppaan Hepeä tossa, että halvoissa riittää nyppimistä merkistä riippumatta. Jos muutamalla sadalla saa ehjän ja suht hyvän auton, missä on vain vähän nyppimistä, on käynyt säkä. Isommalla budjetilla ja rimaa nostamalla on mahdollista saada parempi laite, mutta niihinkin voi tulla (tulee) yllätyksiä.

Itse olin ostamassa tommosta Stratusta pari vuotta sitten. Piti lähteä hakemaan autoa , muttei myyjä vastannu puhelimeen. Sitte tutkittiin vaihtoehtoja ja kerrattiin omia kriteereitä, farkku oli toiveissa. Päädyin Audiin.  :o  Ekat fiilikset Stratuksen ratissa oli, et miks helvetissä mä ajan Audilla.  :(

Miinuksena tohon Stratukseen vois sanoa, että vetokoukun painot tulee äkkiä vastaan. (jos nyt kuskailee kärryllä soraa, sementtisäkkejä ym. )

HV

Viesti Kirjoittaja HV »

Otin kinneri rivistä kuvan, aluksi oli vain tuo keltainen. Renkaita etsiessä niitä tuli ostettu lisää, kun sai halavalla ... ;D ;D

Hiljan olen katsastanut kumminkin jokaisen.

lucifer74

^^sentään ux farmikin.. ;D ;D :D
Vastaa Viestiin