Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
Toi koneen/lootan perusversio on se ikivanha Johanin 327 jonka jatkona joku vanha manuaali, joka taas on ollut putkikartaaniautossa...Marlin tms. Uudempiin malleihin konetta päivitetty näyttämään 290/390, mutta lootaa ei.
Viime kesän kuvia selatessa tuli vastaan tämmönen restaurantapäivillä otettu kuva. Itse kun en näitä harrasta, jäi ostamatta. Enää en muista edes kenen valmistama ja paljonko olis pyydetty. Kokonaan peltiä oli muistaakseni.
Sitten olin vähällä ostaa :-? Uuden projektin mukaan, kun mun silmään se muistutti Javelinia ??? En tiedä olinko juonut liikaa :-? Muistaakseni en ;D
Mun onkin pitänyt kysyä Juhalta, että mistä on nuo hienot pyörät tossa polku-autossa? Mulla samanlainen, josta pitäis joskus tehdä tuon täyskokoisen värinen ja mahdollisimman pitkälle saman mallinen. Eikös tuo olis hieno lisä kevään ACS osastollemme...
Tuo RWB Jave vaatisi entisöinnin. Oli sen verran kovassa rahtiajossa aikansa. Nuo vanteet tein sahaamalla vanerista hieman renkaita pienemmät levikkeet omiin renkaisiin. Rinkulan sisäpuolelle sopivan kokoinen reikä, johon sitten piparikakkumuottipellistä sisäkehä. Keskiosa on samaa peltiä, jossa on pistepuikolla tehty "niitit" ja kupukantamutterit on juotettu siihen kiinni.
Sama kohtalo on tolla meitin polkuvehkeellä. Pellit lommolla kun kyytiläisiä on ollut vähän enemmän kuin se yksi ja omien harva/lapio/ämpäri/koivunoksa korjauksien jälkiä ympäri autoa.