Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
SW
Viestit: 492 Liittynyt: Ke Touko 19, 2010 1:16 pm
Viesti
Kirjoittaja SW » Ti Touko 21, 2013 6:58 pm
Moro,
sanokaapas AMC tietäjät mitä kuutosia kuvissa on? Veikkaan 258, mutta saako kummastakaan tehtyä 60-luvun 232 kutosta? Molemmat on kai automaateilla.
AMT Custom Panel Pacer sarjasta:
mpc PacerX '76 sarjasta
hentpe
Viestit: 2981 Liittynyt: Ti Tammi 28, 2003 4:22 pm
Viesti
Kirjoittaja hentpe » Ti Touko 21, 2013 7:02 pm
No ei ne 258 ja 232:nen kauheesti toisistaan eroa. Startti vaan eri puolella ja 232:ssa yleensä 60-luvulla kärkijakaja.
SW
Viestit: 492 Liittynyt: Ke Touko 19, 2010 1:16 pm
Viesti
Kirjoittaja SW » Ti Touko 21, 2013 7:17 pm
Netistä löytynyttä tietoa:
"AMCs 199-232-258 built before 72 has the starter on the left, the 232-258s built 72 and after has the starter on the right."
http://theamcforum.com/forum/258-cid-or-232_topic5695.html Tuon mukaan nämä olisi '72 -> kuutosia. 232 ja 258 ei taida pystyä erottamaan ulkoapäin, vai?
A-V
Viestit: 7634 Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja A-V » Ti Touko 21, 2013 8:15 pm
ei erota ulkoa ainakaan tossa mittakaavassa ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
SW
Viestit: 492 Liittynyt: Ke Touko 19, 2010 1:16 pm
Viesti
Kirjoittaja SW » Ke Touko 22, 2013 4:48 am
Ja pienoismallikilpailuissa ei haittaa vaikka stock-luokan ramukassa olisi foordin kuutonen
Parhaiten pärjää jos tekee curbsiden eli ei laita konetta ollenkaan ja liimaa konepellin kiinni.
Moitteeton maalipinta ja kiiltävät kromit ovat pääasia. Alustallakaan ei ole mitään väliä kunhan renkaat pysyvät paikoillaan.
RamiS
Viestit: 2134 Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm
Viesti
Kirjoittaja RamiS » Ke Touko 22, 2013 9:08 am
Noista koneista tuo MPC:n valmiste näyttää ainakin kuvan perusteella paremmin onnistuneelta vaihtoehdolta. Ylemmässä - öljypohjanlaidoissa virheelliset urat. - Imusarja turhan pyöreähkö valu +/- Öljynsuodatin löytyy, mutta väärässä kulmassa Molemmissa on sitten 1970-luvun loppupuolen vesipumppu liitettynä jakopäänkopan ja termarikotelon kanssa. Pitäisi päästä hypistelemään noita osia lähempää, jotta löytäisi lisää virheitä. ;) Samalla voisi todeta niin huonoiksi aihioiksi, että voin suorittaa haltuun oton ;D RS
Tapani
Viestit: 365 Liittynyt: Su Huhti 22, 2007 12:51 pm
Viesti
Kirjoittaja Tapani » Ti Touko 28, 2013 8:35 pm
Uusi katto, mutta siitä tuli turhan lyhyt tms. perä ei näytä oikealta. Kromit alumiiniteipistä.
A-V
Viestit: 7634 Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja A-V » Ke Touko 29, 2013 5:38 am
kyllä sul on liikaa aikaa :) tunnistettavissa kyllä hyvin, vaikkakin tosta perästä tulee mieleen enemmän '63 classic.. ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
SW
Viestit: 492 Liittynyt: Ke Touko 19, 2010 1:16 pm
Viesti
Kirjoittaja SW » La Kesä 01, 2013 10:34 am
Nyt pitäisi alkaa tekemään hartsialustojen masterita, mutta Marlinin alustassa on takarenkaiden edessä LIFT-teksti. Ainakin Americaanossa on tuo teksti ja varmaan Classicissakin. Entä onko se myös 1:1 Ambon, Rebelin, AMX ja Javelinin pohjassa? Hornetissa sitä ei ole eikä tietääkseni muissa 70-luvun rysissä.
raipe
Viestit: 1502 Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm
Viesti
Kirjoittaja raipe » La Kesä 01, 2013 10:53 am
ainakin ambon pohjassa lukee.