On mulla noihin vastauksia, mutta en osaa katsoa kuvaa ja vastata samaan aikaan!!!
Se ylimääräinen osa, minkä löysit, on sillekkin paikkansa, kun vaan muistais mihin se kuuluu (kohokammioon pitämään kohon akselia paikoillaan tjsp...)!!!
Hehehe! On se huohotus vaan mihin se kuuluisi liittää vai antaako vaan olla noin?
Eikös se kun vetää letkun johonkin sopivan alas ohi pakosarjan, että ei ylivuoto tilanteessa tee tulipaloa???
Tosin monessakaan en ole nähnyt ollenkaan lähtevän letkua.
Anna olla noin, se on uimurin huohotus ja sitten siinä on "roll-over -valve" eli jos ajaa Jeepin katolleen, ei pitäisi valua kaasari tyhjäks ;D ;D ;D !!!
Hehehe! On se huohotus vaan mihin se kuuluisi liittää vai antaako vaan olla noin?
Eikös se kun vetää letkun johonkin sopivan alas ohi pakosarjan, että ei ylivuoto tilanteessa tee tulipaloa???
Tosin monessakaan en ole nähnyt ollenkaan lähtevän letkua.
Anna olla noin, se on uimurin huohotus ja sitten siinä on "roll-over -valve" eli jos ajaa Jeepin katolleen, ei pitäisi valua kaasari tyhjäks ;D ;D ;D !!!
Ilmeisesti kaasutin on "kaksikurkkuinen Carter BBD"
Muuten melko hyvä ja kattava korjaus opus, jopa suomennettu ja kuvien kera, mutta kun kaasutin on pöydällä irtaallaan, niin ei voi tietää ihan kaikkia letkuja.
Kuten varmaan tiedätkin, siinnä venakopassa se etunmainen on joku jälkikätöinen viritys.
Siltä takinmaisesta letkumenisi varmaan ilman putsariin. (tosin itse huomasin että kannattaa vetää moottorin kylkeä alas, pysyy ilman putsari puhtaampana, kuitenkin se vähän huohottaa ;D )
Sitten siitä kaasuttimesta se yksi tosiaan jarru tehostajalle.
Niin ja virran jakajalle.
Tässä kun näkyy olevan tuolla pakosarjassa vielä nämä saaste himmeli juttujakin niin miten ne sotki asiaa vielä? Ja se ilman putsarin imuläppä kylmä/kuuma ilma?
Sitten lämmitys laitteen alipaine ohjaukseen tuli muistaakseni jostain tuolta kanssa letku kaasarin kyljestä (vai oliko haarotettu jarrutehostajan nurkalta vai peräti imusarjasta jostain, ei muista).
No, korjaus oppaan kuvista nopeasti tsuumailtuna, tuo alempi pultilla tukittu reikä.
Siihen tulee rikastimen (ryyppyläpän) pakkoavauksen alipaine kellon lähtö.
Rikastin kuuluisi toimia sellaisella lämpövastus touhulla, ja siihen rinnalle alipaine kello pakko avaamaan.
Joo, ja kuten Jamant mainitsi, niin tuo "ylinmääräinen" osa on kohon sarana tapin pidin.
:-? Ehkäpä jotain tästä taas selvisi tai sitten ei :-X :-/
Ilmeisesti kaasutin on "kaksikurkkuinen Carter BBD"
Muuten melko hyvä ja kattava korjaus opus, jopa suomennettu ja kuvien kera, mutta kun kaasutin on pöydällä irtaallaan, niin ei voi tietää ihan kaikkia letkuja.
Kuten varmaan tiedätkin, siinnä venakopassa se etunmainen on joku jälkikätöinen viritys.
Siltä takinmaisesta letkumenisi varmaan ilman putsariin. (tosin itse huomasin että kannattaa vetää moottorin kylkeä alas, pysyy ilman putsari puhtaampana, kuitenkin se vähän huohottaa ;D )
Sitten siitä kaasuttimesta se yksi tosiaan jarru tehostajalle.
Tässä kun näkyy olevan tuolla pakosarjassa vielä nämä saaste himmeli juttujakin niin miten ne sotki asiaa vielä? Ja se ilman putsarin imuläppä kylmä/kuuma ilma?
Sitten lämmitys laitteen alipaine ohjaukseen tuli muistaakseni jostain tuolta kanssa letku kaasarin kyljestä (vai oliko haarotettu jarrutehostajan nurkalta vai peräti imusarjasta jostain, ei muista).
No, korjaus oppaan kuvista nopeasti tsuumailtuna, tuo alempi pultilla tukittu reikä.
Siihen tulee rikastimen (ryyppyläpän) pakkoavauksen alipaine kellon lähtö.
Rikastin kuuluisi toimia sellaisella lämpövastus touhulla, ja siihen rinnalle alipaine kello pakko avaamaan.
Joo, ja kuten Jamant mainitsi, niin tuo "ylinmääräinen" osa on kohon sarana tapin pidin.
:-? Ehkäpä jotain tästä taas selvisi tai sitten ei :-X :-/
Huomattavasti viisaampana nyt. Tuo ilmanputsarin läpän ohjaus hiukan arvelluttaa että eikös siellä pitäs olla termari joka ohjaa tätä alipainetta? Nythän se on suoraan kaasarin kyljestä. Pitäs melkeen tulla lainaamaan sulta sitä opusta ::)
kuvassa 2 näkyy tuolla pakosarjan kyljessä tuo "hässäkkä".
Käsittääkseni se saattaisi jopa toimi tämän läpän termostaattina.
Pako sarjan sisällä on läppä, jonka akselin ulkopäässä on paino ja lämpölanka.
Kun lämpö auttaa asiassa, paino kääntää läpän kiinni, jolloin pakokaasut ei kierrä imusarjan pohjassa. TJSP.
Ja mites tuo painekellon näköinen "hässäkkä" siinnä tekee, eli voisi olla se termostaatti??
Kun tässä opuksessa ei ole näistä oikein juttua.
--------
Tässä on, mm:
- Motorcraft 2100 2-kurkkunen ja Carter BBD 2-kurkkunen, räjäytys korjaus, säätö.
- Tehostetun simpukan ja tehostaja pumpun räjäytys/korjaus.
- Akselit D44 säätö, momentit, ym.
- Automaattilaatikko GMC turbo hydramatic 400, vian etsintää ja säätöjä
- Yleistä määräaikaishuolto ja vian etsintää, esim kärjettömän vian etsintä
- muutama huoltotiedote
- Jeep erikoistyökalu lista, (kuvat ja varaosa numerot).
- Valmiste numeron koodin purku
- JNE
Lähinnä -76 vuoden materiaalia.
Jämsänkosken pöllikoululta "ostettua".
--------
Tässä lievä mainos: 8-)
Kannessa lukee:
Tässä Teille tietoja
JEEP
työajoneuvoista
CRYS-AUTO OY
Sivun takana:
CRYS-AUTO OY
toimii Chrysler International S.A.:n kaikkien eurooppalaisten sekä American Motors Corporation'in Jeep autojen valtuutettuna maahantuojana. Kestävä autovalikoima edistyksellisistä henkilöautoista järeisiin kuljetusajoneuvoihin!
Henkilöautot
- Chrysler-Simca 1307 GLS, 1508 S ja 1508 GT
- Simca 1100 LE ja 1100 GLX
- Chyrsler-Sunbeam 1300 DL ja 1600 Super
- (AMC-henkilöautot tilauksesta)
Paketti- ja kuorma-autot
- Simca 1100 Van
- Dodge-kuorma-autosarja (10-16 tonnin kokopainoluokassa)