-67 rebel jarrut
-67 rebel jarrut
eturummut finaalissa ja meinasin levyjä eteen.luin täällä olevia juttuja ja jostain vanhasta volvosta ilmeisesti sais käymään.satuloille varmaan joutuu tekeen ite kiinnikkeet?Onko levyt sellaset missä on napa kiinteesti vai pelkkä levy?Kiitoksia tiedoista etukäteen.
-67 rebel jarrut
Jos on rahaa niin levyjarruja löytyy ainakin täältä http://www.americanpartsdepot.com/
Btw, jos sulla on 10" jarrut niin ilmoittelepa mulle kun teet swapin, olisi tarvetta tuollaisille...
Btw, jos sulla on 10" jarrut niin ilmoittelepa mulle kun teet swapin, olisi tarvetta tuollaisille...
-67 rebel jarrut
jarrut on 9 tuuman.Ja rahhoo ei kehtais käyttää paljon,kun joutuu etupäähän uusimaan puslia ja muualtakin kaikenlaista.Taakse sain onneks värkättyä 9 tuuman rumpujen tilalle Camryn rummut.
-67 rebel jarrut
Niin ja mun autossa on tekniikkana 318cid ja 904,ni ois hyvä et se pysähtys hyvin eikä meinais.Onko muut laittanu etujarruiks muitten merkkien levyjä ja mitä on pitäny muuttaa tai onko käyny suoraan?
-67 rebel jarrut
Niin ja mun autossa on tekniikkana 318cid ja 904,ni ois hyvä et se pysähtys hyvin eikä meinais.Onko muut laittanu etujarruiks muitten merkkien levyjä ja mitä on pitäny muuttaa tai onko käyny suoraan?
Jos levyt meinaat eteen laittaa, muista myös jarrutehostin jossei sitä ole valmiiksi.
RS